Branding i web de Gradhermetic

Branding i web de Gradhermetic

Branding i web de Gradhermetic

Branding i web de Gradhermetic

Branding i web de Gradhermetic

Connectem una marca industrial amb arquitectes d’arreu del món

Connectem una marca industrial amb arquitectes d’arreu del món

Connectem una marca industrial amb arquitectes d’arreu del món

Connectem una marca industrial amb arquitectes d’arreu del món

Connectem una marca industrial amb arquitectes d’arreu del món

baku_gh_terrassa_web_01

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

L’any 1954, quan el tancament i la seguretat de les finestres estava limitat a les persianes enrotllables de fusta, Jaume Colom concep la creació d’una persiana que permet la graduació i el control de la llum. Per la industrialització i la comercialització d’aquest nou i revolucionari producte constitueix la societat Gradhermetic l’any 1954. Avui, després de tres generacions, Industrial Gradhermetic és una empresa multinacional líder en la millora de l’eficiència energètica d’edificis, que compta amb un procés productiu integral i ofereix una gama única de productes com ara persianes, gelosies i falsos sostres. Productes que s’utilitzen en edificis i obres arquitectòniques emblemàtiques arreu del món.
 

L’any 1954, quan el tancament i la seguretat de les finestres estava limitat a les persianes enrotllables de fusta, Jaume Colom concep la creació d’una persiana que permet la graduació i el control de la llum. Per la industrialització i la comercialització d’aquest nou i revolucionari producte constitueix la societat Gradhermetic l’any 1954. Avui, després de tres generacions, Industrial Gradhermetic és una empresa multinacional líder en la millora de l’eficiència energètica d’edificis, que compta amb un procés productiu integral i ofereix una gama única de productes com ara persianes, gelosies i falsos sostres. Productes que s’utilitzen en edificis i obres arquitectòniques emblemàtiques arreu del món. 

L’any 1954, quan el tancament i la seguretat de les finestres estava limitat a les persianes enrotllables de fusta, Jaume Colom concep la creació d’una persiana que permet la graduació i el control de la llum. Per la industrialització i la comercialització d’aquest nou i revolucionari producte constitueix la societat Gradhermetic l’any 1954. Avui, després de tres generacions, Industrial Gradhermetic és una empresa multinacional líder en la millora de l’eficiència energètica d’edificis, que compta amb un procés productiu integral i ofereix una gama única de productes com ara persianes, gelosies i falsos sostres. Productes que s’utilitzen en edificis i obres arquitectòniques emblemàtiques arreu del món.

L’any 1954, quan el tancament i la seguretat de les finestres estava limitat a les persianes enrotllables de fusta, Jaume Colom concep la creació d’una persiana que permet la graduació i el control de la llum. Per la industrialització i la comercialització d’aquest nou i revolucionari producte constitueix la societat Gradhermetic l’any 1954. Avui, després de tres generacions, Industrial Gradhermetic és una empresa multinacional líder en la millora de l’eficiència energètica d’edificis, que compta amb un procés productiu integral i ofereix una gama única de productes com ara persianes, gelosies i falsos sostres. Productes que s’utilitzen en edificis i obres arquitectòniques emblemàtiques arreu del món.

L’any 1954, quan el tancament i la seguretat de les finestres estava limitat a les persianes enrotllables de fusta, Jaume Colom concep la creació d’una persiana que permet la graduació i el control de la llum. Per la industrialització i la comercialització d’aquest nou i revolucionari producte constitueix la societat Gradhermetic l’any 1954. Avui, després de tres generacions, Industrial Gradhermetic és una empresa multinacional líder en la millora de l’eficiència energètica d’edificis, que compta amb un procés productiu integral i ofereix una gama única de productes com ara persianes, gelosies i falsos sostres. Productes que s’utilitzen en edificis i obres arquitectòniques emblemàtiques arreu del món.
 

INFO

INFO

Client: Gradhermetic
Serveis: Branding, manual d'identitat corporativa, gràfica publicitària, aplicacions, disseny web
Persones implicades: 6

Client: Gradhermetic
Serveis: Branding, manual d'identitat corporativa, gràfica publicitària, aplicacions, disseny web
Persones implicades: 6

Client: Gradhermetic
Serveis: Branding, manual d'identitat corporativa, gràfica publicitària, aplicacions, disseny web
Persones implicades: 6

Client: Gradhermetic
Serveis: Branding, manual d'identitat corporativa, gràfica publicitària, aplicacions, disseny web
Persones implicades: 6

1

1

El repte

El repte

El repte

Pel que fa a la identitat visual el repte consisteix en modernitzar la marca sense perdre el seu llegat, que es remonta a 1954, i en dotar-la d’un manual d’identitat que transmeti claredat i consistència als diferents públics de Gradhermetic.

D’altra banda, el repte del nou disseny web rau en la organització de la informació i la seva accessibilitat. Considerant que la gama de productes Gradhermetic contempla tres grans famílies, onze subfamílies i centenars de productes, és imprescindible poder discriminar de forma àgil el producte que cerquem, a través de les seves característiques tècniques i funcionals, fent accessible a l’usuari una gran quantitat d’informació.

Pel que fa a la identitat visual el repte consisteix en modernitzar la marca sense perdre el seu llegat, que es remonta a 1954, i en dotar-la d’un manual d’identitat que transmeti claredat i consistència als diferents públics de Gradhermetic.

D’altra banda, el repte del nou disseny web rau en la organització de la informació i la seva accessibilitat. Considerant que la gama de productes Gradhermetic contempla tres grans famílies, onze subfamílies i centenars de productes, és imprescindible poder discriminar de forma àgil el producte que cerquem, a través de les seves característiques tècniques i funcionals, fent accessible a l’usuari una gran quantitat d’informació.

Pel que fa a la identitat visual el repte consisteix en modernitzar la marca sense perdre el seu llegat, que es remonta a 1954, i en dotar-la d’un manual d’identitat que transmeti claredat i consistència als diferents públics de Gradhermetic.

D’altra banda, el repte del nou disseny web rau en la organització de la informació i la seva accessibilitat. Considerant que la gama de productes Gradhermetic contempla tres grans famílies, onze subfamílies i centenars de productes, és imprescindible poder discriminar de forma àgil el producte que cerquem, a través de les seves característiques tècniques i funcionals, fent accessible a l’usuari una gran quantitat d’informació.

Pel que fa a la identitat visual el repte consisteix en modernitzar la marca sense perdre el seu llegat, que es remonta a 1954, i en dotar-la d’un manual d’identitat que transmeti claredat i consistència als diferents públics de Gradhermetic.

D’altra banda, el repte del nou disseny web rau en la organització de la informació i la seva accessibilitat. Considerant que la gama de productes Gradhermetic contempla tres grans famílies, onze subfamílies i centenars de productes, és imprescindible poder discriminar de forma àgil el producte que cerquem, a través de les seves característiques tècniques i funcionals, fent accessible a l’usuari una gran quantitat d’informació.

2

2

El procès

El procès

El procès

Pel que fa a la identitat visual, hem fet un exercici de síntesi visual, mantenint els trets identificatius que han romàs immutables al llarg dels anys: una base rectangular que engloba el logotip, una font sans serif i un codi cromàtic específic. Hem equilibrat el pes d'una nova tipografia amb un aspecte més net i lleuger i creat tot un sistema de gràfica accessòria basat en l'abstracció de la llum filtrant-se per persianes i gelosies amb estructures diverses.

Pel que fa al web, hem centrat les primeres decisions de direcció d’art en aconseguir que tot el seu ecosistema respiri un to molt arquitectònic: net, sobri i ben espaiat. Una retícula base simple però sòlida i un tractament tipogràfic adequat aporten consistència al disseny. L’ús del color s’ha restringit al vermell corporatiu i a una gama de grisos. I s’ha reservat un rol privilegiat per la fotografia que, alhora que exerceix una funció de seducció, ens ajuda a connectar el producte amb les seves aplicacions pràctiques.

Posant especial atenció en resoldre l’accés ràpid a l’extensa gama de productes, hem desenvolupat un menú de navegació que permet identificar el producte que cerquem de forma ràpida i accedir-hi des de qualsevol punt del site en el que ens trobem. També hem desenvolupat un filtrat que ens permet discriminar els productes per les seves característiques, un secció d’empresa per parlar de la història, els valors de la companyia i la seva presència internacional, una secció de projectes arquitectònics, un bloc corporatiu i una secció de descàrregues amb documentació tècnica d’accés restringit a clients.

Pel que fa a la identitat visual, hem fet un exercici de síntesi visual, mantenint els trets identificatius que han romàs immutables al llarg dels anys: una base rectangular que engloba el logotip, una font sans serif i un codi cromàtic específic. Hem equilibrat el pes d'una nova tipografia amb un aspecte més net i lleuger i creat tot un sistema de gràfica accessòria basat en l'abstracció de la llum filtrant-se per persianes i gelosies amb estructures diverses.

Pel que fa al web, hem centrat les primeres decisions de direcció d’art en aconseguir que tot el seu ecosistema respiri un to molt arquitectònic: net, sobri i ben espaiat. Una retícula base simple però sòlida i un tractament tipogràfic adequat aporten consistència al disseny. L’ús del color s’ha restringit al vermell corporatiu i a una gama de grisos. I s’ha reservat un rol privilegiat per la fotografia que, alhora que exerceix una funció de seducció, ens ajuda a connectar el producte amb les seves aplicacions pràctiques.

Posant especial atenció en resoldre l’accés ràpid a l’extensa gama de productes, hem desenvolupat un menú de navegació que permet identificar el producte que cerquem de forma ràpida i accedir-hi des de qualsevol punt del site en el que ens trobem. També hem desenvolupat un filtrat que ens permet discriminar els productes per les seves característiques, un secció d’empresa per parlar de la història, els valors de la companyia i la seva presència internacional, una secció de projectes arquitectònics, un bloc corporatiu i una secció de descàrregues amb documentació tècnica d’accés restringit a clients.

Pel que fa a la identitat visual, hem fet un exercici de síntesi visual, mantenint els trets identificatius que han romàs immutables al llarg dels anys: una base rectangular que engloba el logotip, una font sans serif i un codi cromàtic específic. Hem equilibrat el pes d'una nova tipografia amb un aspecte més net i lleuger i creat tot un sistema de gràfica accessòria basat en l'abstracció de la llum filtrant-se per persianes i gelosies amb estructures diverses.

Pel que fa al web, hem centrat les primeres decisions de direcció d’art en aconseguir que tot el seu ecosistema respiri un to molt arquitectònic: net, sobri i ben espaiat. Una retícula base simple però sòlida i un tractament tipogràfic adequat aporten consistència al disseny. L’ús del color s’ha restringit al vermell corporatiu i a una gama de grisos. I s’ha reservat un rol privilegiat per la fotografia que, alhora que exerceix una funció de seducció, ens ajuda a connectar el producte amb les seves aplicacions pràctiques.

Posant especial atenció en resoldre l’accés ràpid a l’extensa gama de productes, hem desenvolupat un menú de navegació que permet identificar el producte que cerquem de forma ràpida i accedir-hi des de qualsevol punt del site en el que ens trobem. També hem desenvolupat un filtrat que ens permet discriminar els productes per les seves característiques, un secció d’empresa per parlar de la història, els valors de la companyia i la seva presència internacional, una secció de projectes arquitectònics, un bloc corporatiu i una secció de descàrregues amb documentació tècnica d’accés restringit a clients.

Pel que fa a la identitat visual, hem fet un exercici de síntesi visual, mantenint els trets identificatius que han romàs immutables al llarg dels anys: una base rectangular que engloba el logotip, una font sans serif i un codi cromàtic específic. Hem equilibrat el pes d'una nova tipografia amb un aspecte més net i lleuger i creat tot un sistema de gràfica accessòria basat en l'abstracció de la llum filtrant-se per persianes i gelosies amb estructures diverses.

Pel que fa al web, hem centrat les primeres decisions de direcció d’art en aconseguir que tot el seu ecosistema respiri un to molt arquitectònic: net, sobri i ben espaiat. Una retícula base simple però sòlida i un tractament tipogràfic adequat aporten consistència al disseny. L’ús del color s’ha restringit al vermell corporatiu i a una gama de grisos. I s’ha reservat un rol privilegiat per la fotografia que, alhora que exerceix una funció de seducció, ens ajuda a connectar el producte amb les seves aplicacions pràctiques.

Posant especial atenció en resoldre l’accés ràpid a l’extensa gama de productes, hem desenvolupat un menú de navegació que permet identificar el producte que cerquem de forma ràpida i accedir-hi des de qualsevol punt del site en el que ens trobem. També hem desenvolupat un filtrat que ens permet discriminar els productes per les seves característiques, un secció d’empresa per parlar de la història, els valors de la companyia i la seva presència internacional, una secció de projectes arquitectònics, un bloc corporatiu i una secció de descàrregues amb documentació tècnica d’accés restringit a clients.

3

3

El resultat

El resultat

El resultat

Pel que fa a la identitat visual, el resultat del procès és una rigurosa revisió de la marca que manté l’essència del logotip original (1954), amb una nova versió que depura qualsevol tipus d’element accessori i que és per aquest motiu plenament identificable.

Pel que fa al web, obtenim un disseny que transmet elegància i eficiència –d’acord als principis que regeixen la marca– i que connecta molt bé amb el públic objectiu de Gradhermetic, format principalment per estudis d’arquitectura. El nou web, que s’expressa en sis idiomes diferents, és també una eina fonamental per l’equip de màrqueting i de vendes i acompleix una funció molt important en el procés d’internacionalització de l’empresa.

Pel que fa a la identitat visual, el resultat del procès és una rigurosa revisió de la marca que manté l’essència del logotip original (1954), amb una nova versió que depura qualsevol tipus d’element accessori i que és per aquest motiu plenament identificable.

Pel que fa al web, obtenim un disseny que transmet elegància i eficiència –d’acord als principis que regeixen la marca– i que connecta molt bé amb el públic objectiu de Gradhermetic, format principalment per estudis d’arquitectura. El nou web, que s’expressa en sis idiomes diferents, és també una eina fonamental per l’equip de màrqueting i de vendes i acompleix una funció molt important en el procés d’internacionalització de l’empresa.

Pel que fa a la identitat visual, el resultat del procès és una rigurosa revisió de la marca que manté l’essència del logotip original (1954), amb una nova versió que depura qualsevol tipus d’element accessori i que és per aquest motiu plenament identificable.

Pel que fa al web, obtenim un disseny que transmet elegància i eficiència –d’acord als principis que regeixen la marca– i que connecta molt bé amb el públic objectiu de Gradhermetic, format principalment per estudis d’arquitectura. El nou web, que s’expressa en sis idiomes diferents, és també una eina fonamental per l’equip de màrqueting i de vendes i acompleix una funció molt important en el procés d’internacionalització de l’empresa.

Pel que fa a la identitat visual, el resultat del procès és una rigurosa revisió de la marca que manté l’essència del logotip original (1954), amb una nova versió que depura qualsevol tipus d’element accessori i que és per aquest motiu plenament identificable.

Pel que fa al web, obtenim un disseny que transmet elegància i eficiència –d’acord als principis que regeixen la marca– i que connecta molt bé amb el públic objectiu de Gradhermetic, format principalment per estudis d’arquitectura. El nou web, que s’expressa en sis idiomes diferents, és també una eina fonamental per l’equip de màrqueting i de vendes i acompleix una funció molt important en el procés d’internacionalització de l’empresa.

Pel que fa a la identitat visual, el resultat del procès és una rigurosa revisió de la marca que manté l’essència del logotip original (1954), amb una nova versió que depura qualsevol tipus d’element accessori i que és per aquest motiu plenament identificable.

Pel que fa al web, obtenim un disseny que transmet elegància i eficiència –d’acord als principis que regeixen la marca– i que connecta molt bé amb el públic objectiu de Gradhermetic, format principalment per estudis d’arquitectura. El nou web, que s’expressa en sis idiomes diferents, és també una eina fonamental per l’equip de màrqueting i de vendes i acompleix una funció molt important en el procés d’internacionalització de l’empresa.

baku_gh_terrassa_web_02
baku_gh_terrassa_web_08
baku_gh_terrassa_web_10
baku_gh_terrassa_web_07
baku_gh_terrassa_web_05
baku_gh_terrassa_web_04
baku_gh_terrassa_web_03
baku_gh_terrassa_web_09
baku_gh_terrassa_web_06
baku_gh_terrassa_web_11

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL