Identitat visual per Varietal 500

Identitat visual per Varietal 500

Identitat visual per Varietal 500

Identitat visual per Varietal 500

Identitat visual per Varietal 500

Conduïm tres vins únics cap al seu mercat mitjançant un poètic discurs narratiu

Conduïm tres vins únics cap al seu mercat mitjançant un poètic discurs narratiu

Conduïm tres vins únics cap al seu mercat mitjançant un poètic discurs narratiu

Conduïm tres vins únics cap al seu mercat mitjançant un poètic discurs narratiu

Conduïm tres vins únics cap al seu mercat mitjançant un poètic discurs narratiu

baku_varietal_header_02_web

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

Les vinyes ecològiques del celler Varietal 500 estàn ubicades a la part més alta de El Penedès –entre 500 i 700 metres sobre el nivell del mar–, fet que els hi proporciona un clima eminentment mediterrani combinat al mateix temps amb unes característiques molt peculiars derivades de l’altura.

Les 3 referències que integren la seva proposta –un vi d’àmfora de Garnatxa Negra i Merlot; un vi 100% Sauvignon Blanc; i un Clàssic Penedès elaborat amb Garnatxa Blanca de vinyes velles– han sigut lloades per sumillers de prestigi internacional, com Josep Roca (El Celler de Can Roca) i Robert Parker.

Les vinyes ecològiques del celler Varietal 500 estàn ubicades a la part més alta de El Penedès –entre 500 i 700 metres sobre el nivell del mar–, fet que els hi proporciona un clima eminentment mediterrani combinat al mateix temps amb unes característiques molt peculiars derivades de l’altura.

Les 3 referències que integren la seva proposta –un vi d’àmfora de Garnatxa Negra i Merlot; un vi 100% Sauvignon Blanc; i un Clàssic Penedès elaborat amb Garnatxa Blanca de vinyes velles– han sigut lloades per sumillers de prestigi internacional, com Josep Roca (El Celler de Can Roca) i Robert Parker.

Les vinyes ecològiques del celler Varietal 500 estàn ubicades a la part més alta de El Penedès –entre 500 i 700 metres sobre el nivell del mar–, fet que els hi proporciona un clima eminentment mediterrani combinat al mateix temps amb unes característiques molt peculiars derivades de l’altura.

Les 3 referències que integren la seva proposta –un vi d’àmfora de Garnatxa Negra i Merlot; un vi 100% Sauvignon Blanc; i un Clàssic Penedès elaborat amb Garnatxa Blanca de vinyes velles– han sigut lloades per sumillers de prestigi internacional, com Josep Roca (El Celler de Can Roca) i Robert Parker.

Les vinyes ecològiques del celler Varietal 500 estàn ubicades a la part més alta de El Penedès –entre 500 i 700 metres sobre el nivell del mar–, fet que els hi proporciona un clima eminentment mediterrani combinat al mateix temps amb unes característiques molt peculiars derivades de l’altura.

Les 3 referències que integren la seva proposta –un vi d’àmfora de Garnatxa Negra i Merlot; un vi 100% Sauvignon Blanc; i un Clàssic Penedès elaborat amb Garnatxa Blanca de vinyes velles– han sigut lloades per sumillers de prestigi internacional, com Josep Roca (El Celler de Can Roca) i Robert Parker.

Les vinyes ecològiques del celler Varietal 500 estàn ubicades a la part més alta de El Penedès –entre 500 i 700 metres sobre el nivell del mar–, fet que els hi proporciona un clima eminentment mediterrani combinat al mateix temps amb unes característiques molt peculiars derivades de l’altura.

Les 3 referències que integren la seva proposta –un vi d’àmfora de Garnatxa Negra i Merlot; un vi 100% Sauvignon Blanc; i un Clàssic Penedès elaborat amb Garnatxa Blanca de vinyes velles– han sigut lloades per sumillers de prestigi internacional, com Josep Roca (El Celler de Can Roca) i Robert Parker.

INFO

Client: Varietal 500
Serveis: Naming, branding, il·lustració, disseny de packaging i fotografía
Persones implicades: 6

Client: Varietal 500
Serveis: Naming, branding, il·lustració, disseny de packaging i fotografía
Persones implicades: 6

Client: Varietal 500
Serveis: Naming, branding, il·lustració, disseny de packaging i fotografía
Persones implicades: 6

Client: Varietal 500
Serveis: Naming, branding, il·lustració, disseny de packaging i fotografía
Persones implicades: 6

1

1

El repte

El repte

El repte

Varietal 500 acut a Baku per trobar una identitat gràfica que situi tres referències de producció pròpia dintre del mercat internacional. Vins de qualitat reconeguda i caràcter molt personal.

El repte consisteix en crear una identitat elegant, memorable i distintiva, acompanyada d'un discurs narratiu i visual que representi adequadament els valors superiors del producte.

Varietal 500 acut a Baku per trobar una identitat gràfica que situi tres referències de producció pròpia dintre del mercat internacional. Vins de qualitat reconeguda i caràcter molt personal.

El repte consisteix en crear una identitat elegant, memorable i distintiva, acompanyada d'un discurs narratiu i visual que representi adequadament els valors superiors del producte.

Varietal 500 acut a Baku per trobar una identitat gràfica que situi tres referències de producció pròpia dintre del mercat internacional. Vins de qualitat reconeguda i caràcter molt personal.

El repte consisteix en crear una identitat elegant, memorable i distintiva, acompanyada d'un discurs narratiu i visual que representi adequadament els valors superiors del producte.

Varietal 500 acut a Baku per trobar una identitat gràfica que situi tres referències de producció pròpia dintre del mercat internacional. Vins de qualitat reconeguda i caràcter molt personal.

El repte consisteix en crear una identitat elegant, memorable i distintiva, acompanyada d'un discurs narratiu i visual que representi adequadament els valors superiors del producte.

2

2

El procès

El procès

El procès

La marca Varietal 500 representa de forma esquemàtica la geografia on són plantades les seves vinyes, El Pla del Manlleu, la part més alta del Penedès. La seva situació entre 500 i 800 metres sobre el nivell del mar, amb una gran diferència tèrmica entre el dia i la nit, proporciona al raïm una maduració lenta i única.

Aquest contrast de temperatures es va traduir en una gamma cromàtica potent, que juntament amb una gràfica lineal que flueix de forma infinita, representen els cims i les valls d'un territori amb més de 1.000 anys d'història.

Paral·lelament, creem una línia gràfica plena de llum i espai, generant etiquetes on la simplicitat formal i puntuals—però potents—intervencions de color generen una identitat clara.

La tipografia, tractada en petits blocs de caràcters espaiats i condensats deixa patent el nom de cada producte i la seva varietat sense artificis ni ornaments.

Les il·lustracions, creades per Ximo Abadia, reflexen el caràcter del producte: ple de matisos abstractes i inspiradors. Presenten escenes evocadores plenes d'impossibles, representades per un protagonista anònim.

En termes de producció, imprimim les etiquetes sobre un paper d'un blanc trencat, lleugerament texturat que aporta calidesa i un valor tàctil a la proposta.

La marca Varietal 500 representa de forma esquemàtica la geografia on són plantades les seves vinyes, El Pla del Manlleu, la part més alta del Penedès. La seva situació entre 500 i 800 metres sobre el nivell del mar, amb una gran diferència tèrmica entre el dia i la nit, proporciona al raïm una maduració lenta i única.

Aquest contrast de temperatures es va traduir en una gamma cromàtica potent, que juntament amb una gràfica lineal que flueix de forma infinita, representen els cims i les valls d'un territori amb més de 1.000 anys d'història.

Respecte les etiquetes, creem una línia gràfica plena de llum i espai, generant etiquetes on la simplicitat formal i puntuals—però potents—intervencions de color generen una identitat clara.

La tipografia, tractada en petits blocs de caràcters espaiats i condensats deixa patent el nom de cada producte i la seva varietat sense artificis ni ornaments.

Les il·lustracions, creades per Ximo Abadia, reflexen el caràcter del producte: ple de matisos abstractes i inspiradors. Presenten escenes evocadores plenes d'impossibles, representades per un protagonista anònim.

En termes de producció, imprimim les etiquetes sobre un paper d'un blanc trencat, lleugerament texturat que aporta calidesa i un valor tàctil a la proposta.

La marca Varietal 500 representa de forma esquemàtica la geografia on són plantades les seves vinyes, El Pla del Manlleu, la part més alta del Penedès. La seva situació entre 500 i 800 metres sobre el nivell del mar, amb una gran diferència tèrmica entre el dia i la nit, proporciona al raïm una maduració lenta i única.

Aquest contrast de temperatures es va traduir en una gamma cromàtica potent, que juntament amb una gràfica lineal que flueix de forma infinita, representen els cims i les valls d'un territori amb més de 1.000 anys d'història.

Paral·lelament creem una línia gràfica plena de llum i espai, generant etiquetes on la simplicitat formal i puntuals—però potents—intervencions de color generen una identitat clara.

La tipografia, tractada en petits blocs de caràcters espaiats i condensats deixa patent el nom de cada producte i la seva varietat sense artificis ni ornaments.

Les il·lustracions, creades per Ximo Abadia, reflexen el caràcter del producte: ple de matisos abstractes i inspiradors. Presenten escenes evocadores plenes d'impossibles, representades per un protagonista anònim.

En termes de producció, imprimim les etiquetes sobre un paper d'un blanc trencat, lleugerament texturat que aporta calidesa i un valor tàctil a la proposta.

La marca Varietal 500 representa de forma esquemàtica la geografia on són plantades les seves vinyes, El Pla del Manlleu, la part més alta del Penedès. La seva situació entre 500 i 800 metres sobre el nivell del mar, amb una gran diferència tèrmica entre el dia i la nit, proporciona al raïm una maduració lenta i única.

Aquest contrast de temperatures es va traduir en una gamma cromàtica potent, que juntament amb una gràfica lineal que flueix de forma infinita, representen els cims i les valls d'un territori amb més de 1.000 anys d'història.

Paral·lelament creem una línia gràfica plena de llum i espai, generant etiquetes on la simplicitat formal i puntuals—però potents—intervencions de color generen una identitat clara.

La tipografia, tractada en petits blocs de caràcters espaiats i condensats deixa patent el nom de cada producte i la seva varietat sense artificis ni ornaments.

Les il·lustracions, creades per Ximo Abadia, reflexen el caràcter del producte: ple de matisos abstractes i inspiradors. Presenten escenes evocadores plenes d'impossibles, representades per un protagonista anònim.

En termes de producció, imprimim les etiquetes sobre un paper d'un blanc trencat, lleugerament texturat que aporta calidesa i un valor tàctil a la proposta.

La marca Varietal 500 representa de forma esquemàtica la geografia on són plantades les seves vinyes, El Pla del Manlleu, la part més alta del Penedès. La seva situació entre 500 i 800 metres sobre el nivell del mar, amb una gran diferència tèrmica entre el dia i la nit, proporciona al raïm una maduració lenta i única.

Aquest contrast de temperatures es va traduir en una gamma cromàtica potent, que juntament amb una gràfica lineal que flueix de forma infinita, representen els cims i les valls d'un territori amb més de 1.000 anys d'història.

Paral·lelament creem una línia gràfica plena de llum i espai, generant etiquetes on la simplicitat formal i puntuals—però potents—intervencions de color generen una identitat clara.

La tipografia, tractada en petits blocs de caràcters espaiats i condensats deixa patent el nom de cada producte i la seva varietat sense artificis ni ornaments.

Les il·lustracions, creades per Ximo Abadia, reflexen el caràcter del producte: ple de matisos abstractes i inspiradors. Presenten escenes evocadores plenes d'impossibles, representades per un protagonista anònim.

En termes de producció, imprimim les etiquetes sobre un paper d'un blanc trencat, lleugerament texturat que aporta calidesa i un valor tàctil a la proposta.

3

3

El resultat

El resultat

El resultat

Aconseguim una col·lecció d'etiquetes unificades gràficament, amb una proposta plenament diferenciadora, fugint de convencions dintre del seu mercat. Fem un ús elegant i senzill de la tipografia en combinació amb il·lustracions evocadores que s'allunyen de les definicions més literals per aportar un caràcter somiador.

 

Aconseguim una marca que rescata els elements essencials del naming: aigua i immersió. I que recrea l’instant en el que un element –una pedra, per exemple– entra a l’aigua –el mar–, transforma el medi i genera ones. Un gest –llançar una pedra al mar– que és a la vegada un joc i que ens transmet senzilles, bellesa, moviment, transformació i curiositat.

També, en un sentit més literal, l’aposta ens remet a la visió d’un batiscaf monoplaça, tal i com el veuria aproximar-se un altre viatger immers a l’aigua. El manual d’identitat visual recull la marca, les seves normes d’ús i un sistema de gràfica accessòria, a més de diferents aplicacions concretes de papereria corporativa i digital.

Aconseguim una marca que rescata els elements essencials del naming: aigua i immersió. I que recrea l’instant en el que un element –una pedra, per exemple– entra a l’aigua –el mar–, transforma el medi i genera ones. Un gest –llançar una pedra al mar– que és a la vegada un joc i que ens transmet senzilles, bellesa, moviment, transformació i curiositat.

També, en un sentit més literal, l’aposta ens remet a la visió d’un batiscaf monoplaça, tal i com el veuria aproximar-se un altre viatger immers a l’aigua. El manual d’identitat visual recull la marca, les seves normes d’ús i un sistema de gràfica accessòria, a més de diferents aplicacions concretes de papereria corporativa i digital.

Aconseguim una marca que rescata els elements essencials del naming: aigua i immersió. I que recrea l’instant en el que un element –una pedra, per exemple– entra a l’aigua –el mar–, transforma el medi i genera ones. Un gest –llançar una pedra al mar– que és a la vegada un joc i que ens transmet senzilles, bellesa, moviment, transformació i curiositat.

També, en un sentit més literal, l’aposta ens remet a la visió d’un batiscaf monoplaça, tal i com el veuria aproximar-se un altre viatger immers a l’aigua. El manual d’identitat visual recull la marca, les seves normes d’ús i un sistema de gràfica accessòria, a més de diferents aplicacions concretes de papereria corporativa i digital.

baku_varietal_04_web
baku_varietal_02_web
baku_varietal_03_web
baku_varietal_15_web
baku_varietal_20_web
baku_varietal_06_web
baku_varietal_08_web
baku_varietal_10_web
baku_varietal_21_web
baku_varietal_11_web
baku_varietal_22_web
baku_varietal_13_web
baku_varietal_14_web
baku_varietal_16_web

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL