Canal digital de venda i catàlegs de producte 

Canal digital de venda i catàlegs de producte 

Canal digital de venda i catàlegs de producte 

Canal digital de venda i catàlegs de producte 

Canal digital de venda i catàlegs de producte 

Creem eines de venda B2B per una marca de vestuari laboral

Creem eines de venda B2B per una marca de vestuari laboral

Creem eines de venda B2B per una marca de vestuari laboral

Creem eines de venda B2B per una marca de vestuari laboral

Creem eines de venda B2B per una marca de vestuari laboral

Baku – Seana Textil

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

L’any 1956, després de més de 38 anys a càrrec de la sastreria familiar i de l’empresa CIV S.A. (Confeccions Industrials Valls), Ramon Valls inicia en paral·lel la importació i exportació de vestuari laboral per diversos sectors professionals. És així com neix Seana Textil al 1994, consolidant-se molt aviat com una empresa de referència en la indústria del vestuari laboral amb un catàleg de productes que comprèn des de peces de roba bàsiques fins a vestuari tècnic certificat. 

L’any 1956, després de més de 38 anys a càrrec de la sastreria familiar i de l’empresa CIV S.A. (Confeccions Industrials Valls), Ramon Valls inicia en paral·lel la importació i exportació de vestuari laboral per diversos sectors professionals. És així com neix Seana Textil al 1994, consolidant-se molt aviat com una empresa de referència en la indústria del vestuari laboral amb un catàleg de productes que comprèn des de peces de roba bàsiques fins a vestuari tècnic certificat.  

L’any 1956, després de més de 38 anys a càrrec de la sastreria familiar i de l’empresa CIV S.A. (Confeccions Industrials Valls), Ramon Valls inicia en paral·lel la importació i exportació de vestuari laboral per diversos sectors professionals. És així com neix Seana Textil al 1994, consolidant-se molt aviat com una empresa de referència en la indústria del vestuari laboral amb un catàleg de productes que comprèn des de peces de roba bàsiques fins a vestuari tècnic certificat.  

L’any 1956, després de més de 38 anys a càrrec de la sastreria familiar i de l’empresa CIV S.A. (Confeccions Industrials Valls), Ramon Valls inicia en paral·lel la importació i exportació de vestuari laboral per diversos sectors professionals. És així com neix Seana Textil al 1994, consolidant-se molt aviat com una empresa de referència en la indústria del vestuari laboral amb un catàleg de productes que comprèn des de peces de roba bàsiques fins a vestuari tècnic certificat.  

L’any 1956, després de més de 38 anys a càrrec de la sastreria familiar i de l’empresa CIV S.A. (Confeccions Industrials Valls), Ramon Valls inicia en paral·lel la importació i exportació de vestuari laboral per diversos sectors professionals. És així com neix Seana Textil al 1994, consolidant-se molt aviat com una empresa de referència en la indústria del vestuari laboral amb un catàleg de productes que comprèn des de peces de roba bàsiques fins a vestuari tècnic certificat.  

INFO

Client: Seana Textil
Serveis: consultoria de negoci, disseny web, disseny editorial, fotografia
Persones implicades: 6

Client: Seana Textil
Serveis: consultoria de negoci, disseny web, disseny editorial, fotografia
Persones implicades: 6

Client: Seana Textil
Serveis: consultoria de negoci, disseny web, disseny editorial, fotografia
Persones implicades: 6

Client: Seana Textil
Serveis: consultoria de negoci, disseny web, disseny editorial, fotografia
Persones implicades: 6

Client: Seana Textil
Serveis: consultoria de negoci, disseny web, disseny editorial, fotografia
Persones implicades: 6

1

1

El repte

El repte

El repte

El repte consisteix en crear eines i canals de venda B2B, que potenciïn l’activitat comercial de Seana donant al seus clients —suministres industrials i de vestuari laboral— autonomia i agilitat per contactar amb l’empresa i fer arribar les seves comandes.

El repte consisteix en crear eines i canals de venda B2B, que potenciïn l’activitat comercial de Seana donant al seus clients —suministres industrials i de vestuari laboral— autonomia i agilitat per contactar amb l’empresa i fer arribar les seves comandes.

El repte consisteix en crear eines i canals de venda B2B, que potenciïn l’activitat comercial de Seana donant al seus clients —suministres industrials i de vestuari laboral— autonomia i agilitat per contactar amb l’empresa i fer arribar les seves comandes.

El repte consisteix en crear eines i canals de venda B2B, que potenciïn l’activitat comercial de Seana donant al seus clients —suministres industrials i de vestuari laboral— autonomia i agilitat per contactar amb l’empresa i fer arribar les seves comandes.

2

2

El procès

El procès

El procès

El projecte es centra en crear un canal de venda B2B eficaç entre l’empresa i els seus clients, que té per funció principal capitalitzar l’entrada de comandes que fins aleshores arriben per multitud de canals diferents –de forma desestructurada, i provocant errors i demores en la preparació de les comandes–.

La solució tecnològica que s’adopta per construir la plataforma de comandes B2B és una entitat independent del web, que absorbeix de l’ERP de Seana les dades que necessita per nodrir-se dels productes –peces de roba, talles, colors, etc.– i els preus; aquest sistema evita la duplicitat de la informació i els possibles errors implícits, a més d’agilitzar la gestió de la plataforma i permetre a l'equip comercial un tracte individualitzat a cada client.

La plataforma digital es complementa amb la creació d’un catàleg de producte i de la corresponent tarifa de preus —en format físic: paper—, per fer accessible als clients tota la informació comercial de Seana.

El projecte es centra en crear un canal de venda B2B eficaç entre l’empresa i els seus clients, que té per funció principal capitalitzar l’entrada de comandes que fins aleshores arriben per multitud de canals diferents –de forma desestructurada, i provocant errors i demores en la preparació de les comandes–.

La solució tecnològica que s’adopta per construir la plataforma de comandes B2B és una entitat independent del web, que absorbeix de l’ERP de Seana les dades que necessita per nodrir-se dels productes –peces de roba, talles, colors, etc.– i els preus; aquest sistema evita la duplicitat de la informació i els possibles errors implícits, a més d’agilitzar la gestió de la plataforma i permetre a l'equip comercial un tracte individualitzat a cada client.

La plataforma digital es complementa amb la creació d’un catàleg de producte i de la corresponent tarifa de preus —en format físic: paper—, per fer accessible als clients tota la informació comercial de Seana.

El projecte es centra en crear un canal de venda B2B eficaç entre l’empresa i els seus clients, que té per funció principal capitalitzar l’entrada de comandes que fins aleshores arriben per multitud de canals diferents –de forma desestructurada, i provocant errors i demores en la preparació de les comandes–.

La solució tecnològica que s’adopta per construir la plataforma de comandes B2B és una entitat independent del web, que absorbeix de l’ERP de Seana les dades que necessita per nodrir-se dels productes –peces de roba, talles, colors, etc.– i els preus; aquest sistema evita la duplicitat de la informació i els possibles errors implícits, a més d’agilitzar la gestió de la plataforma i permetre a l'equip comercial un tracte individualitzat a cada client.

La plataforma digital es complementa amb la creació d’un catàleg de producte i de la corresponent tarifa de preus —en format físic: paper—, per fer accessible als clients tota la informació comercial de Seana.

El projecte es centra en crear un canal de venda B2B eficaç entre l’empresa i els seus clients, que té per funció principal capitalitzar l’entrada de comandes que fins aleshores arriben per multitud de canals diferents –de forma desestructurada, i provocant errors i demores en la preparació de les comandes–.

La solució tecnològica que s’adopta per construir la plataforma de comandes B2B és una entitat independent del web, que absorbeix de l’ERP de Seana les dades que necessita per nodrir-se dels productes –peces de roba, talles, colors, etc.– i els preus; aquest sistema evita la duplicitat de la informació i els possibles errors implícits, a més d’agilitzar la gestió de la plataforma i permetre a l'equip comercial un tracte individualitzat a cada client.

La plataforma digital es complementa amb la creació d’un catàleg de producte i de la corresponent tarifa de preus —en format físic: paper—, per fer accessible als clients tota la informació comercial de Seana.

3

3

El resultat

El resultat

El resultat

Obtenim un canal de venda B2B sòlid i accessible les 24 hores del dia, que centralitza l’entrada de comandes, millora la logística —reduint els temps d’expedició a més de la meitat, i possibilitant l’entrega de les comandes en 24/48 hores—, elimina errors, allibera personal i modernitza la imatge de l’empresa.

Obtenim un canal de venda B2B sòlid i accessible les 24 hores del dia, que centralitza l’entrada de comandes, millora la logística —reduint els temps d’expedició a més de la meitat, i possibilitant l’entrega de les comandes en 24/48 hores—, elimina errors, allibera personal i modernitza la imatge de l’empresa.

Obtenim un canal de venda B2B sòlid i accessible les 24 hores del dia, que centralitza l’entrada de comandes, millora la logística —reduint els temps d’expedició a més de la meitat, i possibilitant l’entrega de les comandes en 24/48 hores—, elimina errors, allibera personal i modernitza la imatge de l’empresa.

Obtenim un canal de venda B2B sòlid i accessible les 24 hores del dia, que centralitza l’entrada de comandes, millora la logística —reduint els temps d’expedició a més de la meitat, i possibilitant l’entrega de les comandes en 24/48 hores—, elimina errors, allibera personal i modernitza la imatge de l’empresa.

Baku – Seana Textil
Baku – Seana Textil
Baku – Seana Textil
Baku – Seana Textil
Baku – Seana Textil
Baku – Seana Textil
Baku – Seana Textil
Baku – Seana Textil

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL