Som Elèctrics!

Som Elèctrics!

Som Elèctrics!

Som Elèctrics!

Som Elèctrics!

Identitat visual per un congrès que aposta per un model de mobilitat més sostenible

Identitat visual per un congrès que aposta per un model de mobilitat més sostenible

Identitat visual per un congrès que aposta per un model de mobilitat més sostenible

Identitat visual per un congrès que aposta per un model de mobilitat més sostenible

Identitat visual per un congrès que aposta per un model de mobilitat més sostenible

baku_header_web_02

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

Salut, tecnologia i mobilitat són els eixos del «Som elèctrics!», el congrés sobre vehicle elèctric i mobilitat sostenible que es celebra al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), i que reuneix a científics, experts i empreses compromeses amb un model de ciutat més sostenible. El programa del «Som elèctrics!» compta amb un cicle de ponències obert al públic, on destaca la participació de marques com Renault, Nissan, Circutor i Circuit de Barcelona / Catalunya –entre d’altres–, així com amb una exposició al mNACTEC sobre contaminació, medi ambient i l’evolució del vehicle elèctric des dels primers prototips i models de cotxes, motos i bicicletes.

Salut, tecnologia i mobilitat són els eixos del «Som elèctrics!», el congrés sobre vehicle elèctric i mobilitat sostenible que es celebra al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), i que reuneix a científics, experts i empreses compromeses amb un model de ciutat més sostenible. El programa del «Som elèctrics!» compta amb un cicle de ponències obert al públic, on destaca la participació de marques com Renault, Nissan, Circutor i Circuit de Barcelona / Catalunya –entre d’altres–, així com amb una exposició al mNACTEC sobre contaminació, medi ambient i l’evolució del vehicle elèctric des dels primers prototips i models de cotxes, motos i bicicletes.

Salut, tecnologia i mobilitat són els eixos del «Som elèctrics!», el congrés sobre vehicle elèctric i mobilitat sostenible que es celebra al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), i que reuneix a científics, experts i empreses compromeses amb un model de ciutat més sostenible. El programa del «Som elèctrics!» compta amb un cicle de ponències obert al públic, on destaca la participació de marques com Renault, Nissan, Circutor i Circuit de Barcelona / Catalunya –entre d’altres–, així com amb una exposició al mNACTEC sobre contaminació, medi ambient i l’evolució del vehicle elèctric des dels primers prototips i models de cotxes, motos i bicicletes. 

Salut, tecnologia i mobilitat són els eixos del «Som elèctrics!», el congrés sobre vehicle elèctric i mobilitat sostenible que es celebra al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), i que reuneix a científics, experts i empreses compromeses amb un model de ciutat més sostenible. El programa del «Som elèctrics!» compta amb un cicle de ponències obert al públic, on destaca la participació de marques com Renault, Nissan, Circutor i Circuit de Barcelona / Catalunya –entre d’altres–, així com amb una exposició al mNACTEC sobre contaminació, medi ambient i l’evolució del vehicle elèctric des dels primers prototips i models de cotxes, motos i bicicletes.

Salut, tecnologia i mobilitat són els eixos del «Som elèctrics!», el congrés sobre vehicle elèctric i mobilitat sostenible que es celebra al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), i que reuneix a científics, experts i empreses compromeses amb un model de ciutat més sostenible. El programa del «Som elèctrics!» compta amb un cicle de ponències obert al públic, on destaca la participació de marques com Renault, Nissan, Circutor i Circuit de Barcelona / Catalunya –entre d’altres–, així com amb una exposició al mNACTEC sobre contaminació, medi ambient i l’evolució del vehicle elèctric des dels primers prototips i models de cotxes, motos i bicicletes. 

INFO

INFO

Client: Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC)
Serveis: Brand, gràfica publicitària, producció impresa
Persones implicades: 4

Client: Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC)
Serveis: Brand, gràfica publicitària, producció impresa
Persones implicades: 4

Client: Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC)
Serveis: Brand, gràfica publicitària, producció impresa
Persones implicades: 4

Client: Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC)
Serveis: Brand, gràfica publicitària, producció impresa
Persones implicades: 4

1

1

El repte

El repte

El repte

El repte consisteix en connectar el «Som elèctrics!» no només amb el públic professional –empresaris, científics i altres ponents i especialistes– sinó també amb la ciutadania, convertint-lo en un espai de divulgació i reflexió entorn al vehicle elèctric a la ciutat. La seva doble vessant científica i lúdica, així com l’ampli espectre de públic, fa que sigui important visibilitzar la campanya publicitària a la ciutat i arreu del territori. 

El repte consisteix en connectar el «Som elèctrics!» no només amb el públic professional –empresaris, científics i altres ponents i especialistes– sinó també amb la ciutadania, convertint-lo en un espai de divulgació i reflexió entorn al vehicle elèctric a la ciutat. La seva doble vessant científica i lúdica, així com l’ampli espectre de públic, fa que sigui important visibilitzar la campanya publicitària a la ciutat i arreu del territori.

El repte consisteix en connectar el «Som elèctrics!» no només amb el públic professional –empresaris, científics i altres ponents i especialistes– sinó també amb la ciutadania, convertint-lo en un espai de divulgació i reflexió entorn al vehicle elèctric a la ciutat. La seva doble vessant científica i lúdica, així com l’ampli espectre de públic, fa que sigui important visibilitzar la campanya publicitària a la ciutat i arreu del territori. 

El repte consisteix en connectar el «Som elèctrics!» no només amb el públic professional –empresaris, científics i altres ponents i especialistes– sinó també amb la ciutadania, convertint-lo en un espai de divulgació i reflexió entorn al vehicle elèctric a la ciutat. La seva doble vessant científica i lúdica, així com l’ampli espectre de públic, fa que sigui important visibilitzar la campanya publicitària a la ciutat i arreu del territori.

2

2

El procès

El procès

El procès

Pel disseny de la identitat visual del «Som elèctrics!» hem pres com a font d’inspiració un vehicle elèctric popular i memorable: l’auto de xoc (bumper car) –possiblement, el primer cotxe elèctric que hem conegut a la nostra infantesa–. I l’hem combinat amb una tipografia inspirada en els cartells publicitaris de llums de tub de neó, que ens remet al mateix «imaginari elèctric» i a la cultura pop urbana. 

Per la gràfica d’aquesta edició del congrés ens hem basat en una batería (una pila elèctrica) –component essencial i característic dels vehicles elèctrics– a la que hem donat un tractament simbòlic, representant-la amb una càrrega d’energia multicolor per parlar de benestar, salut i progrès a través de la mobilitat. 

La impressió dels cartells del «Som elèctrics!» s’ha fet en un taller de serigrafia Km 0 i utilitzant tintes ecològiques a l’aigua, sense àcids ni dissolvents i exemptes de materials pesats o derivats del petroli, 100% biodegradables i amb 0 impacte mediambiental.

Pel disseny de la identitat visual del «Som elèctrics!» hem pres com a font d’inspiració un vehicle elèctric popular i memorable: l’auto de xoc (bumper car) –possiblement, el primer cotxe elèctric que hem conegut a la nostra infantesa–. I l’hem combinat amb una tipografia inspirada en els cartells publicitaris de llums de tub de neó, que ens remet al mateix «imaginari elèctric» i a la cultura pop urbana. 

Per la gràfica d’aquesta edició del congrés ens hem basat en una batería (una pila elèctrica) –component essencial i característic dels vehicles elèctrics– a la que hem donat un tractament simbòlic, representant-la amb una càrrega d’energia multicolor per parlar de benestar, salut i progrès a través de la mobilitat. 

La impressió dels cartells del «Som elèctrics!» s’ha fet en un taller de serigrafia Km 0 i utilitzant tintes ecològiques a l’aigua, sense àcids ni dissolvents i exemptes de materials pesats o derivats del petroli, 100% biodegradables i amb 0 impacte mediambiental.

Pel disseny de la identitat visual del «Som elèctrics!» hem pres com a font d’inspiració un vehicle elèctric popular i memorable: l’auto de xoc (bumper car) –possiblement, el primer cotxe elèctric que hem conegut a la nostra infantesa–. I l’hem combinat amb una tipografia inspirada en els cartells publicitaris de llums de tub de neó, que ens remet al mateix «imaginari elèctric» i a la cultura pop urbana. 

Per la gràfica d’aquesta edició del congrés ens hem basat en una batería (una pila elèctrica) –component essencial i característic dels vehicles elèctrics– a la que hem donat un tractament simbòlic, representant-la amb una càrrega d’energia multicolor per parlar de benestar, salut i progrès a través de la mobilitat. 

La impressió dels cartells del «Som elèctrics!» s’ha fet en un taller de serigrafia Km 0 i utilitzant tintes ecològiques a l’aigua, sense àcids ni dissolvents i exemptes de materials pesats o derivats del petroli, 100% biodegradables i amb 0 impacte mediambiental.

Pel disseny de la identitat visual del «Som elèctrics!» hem pres com a font d’inspiració un vehicle elèctric popular i memorable: l’auto de xoc (bumper car) –possiblement, el primer cotxe elèctric que hem conegut a la nostra infantesa–. I l’hem combinat amb una tipografia inspirada en els cartells publicitaris de llums de tub de neó, que ens remet al mateix «imaginari elèctric» i a la cultura pop urbana. 

Per la gràfica d’aquesta edició del congrés ens hem basat en una batería (una pila elèctrica) –component essencial i característic dels vehicles elèctrics– a la que hem donat un tractament simbòlic, representant-la amb una càrrega d’energia multicolor per parlar de benestar, salut i progrès a través de la mobilitat. 

La impressió dels cartells del «Som elèctrics!» s’ha fet en un taller de serigrafia Km 0 i utilitzant tintes ecològiques a l’aigua, sense àcids ni dissolvents i exemptes de materials pesats o derivats del petroli, 100% biodegradables i amb 0 impacte mediambiental.

3

3

El resultat

El resultat

El resultat

Obtenim una gràfica publicitària amb una estètica minimalista i dura. Un resultat potent que ens ajuda a desenvolupar i visibilitzar la campanya publicitària que es duu a terme a tot Catalunya a través de retolacions de gran format, cartells, programes de mà, premsa i accions digitals en xarxes socials.

Obtenim una gràfica publicitària amb una estètica minimalista i dura. Un resultat potent que ens ajuda a desenvolupar i visibilitzar la campanya publicitària que es duu a terme a tot Catalunya a través de retolacions de gran format, cartells, programes de mà, premsa i accions digitals en xarxes socials. 

Obtenim una gràfica publicitària amb una estètica minimalista i dura. Un resultat potent que ens ajuda a desenvolupar i visibilitzar la campanya publicitària que es duu a terme a tot Catalunya a través de retolacions de gran format, cartells, programes de mà, premsa i accions digitals en xarxes socials. 

Obtenim una gràfica publicitària amb una estètica minimalista i dura. Un resultat potent que ens ajuda a desenvolupar i visibilitzar la campanya publicitària que es duu a terme a tot Catalunya a través de retolacions de gran format, cartells, programes de mà, premsa i accions digitals en xarxes socials.

Som Elèctrics
SE_web_foto_05
SE_web_foto_09
SE_web_foto_07
baku_header_web_01
Som Elèctrics
SE_web_foto_1
SE_web_foto_13
SE_web_foto_14

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL