Som Elèctrics!

Som Elèctrics!

Som Elèctrics!

Som Elèctrics!

Som Elèctrics!

Identitat visual per un congrés que aposta per un model de mobilitat més sostenible

Identitat visual per un congrés que aposta per un model de mobilitat més sostenible

Identitat visual per un congrés que aposta per un model de mobilitat més sostenible

Identitat visual per un congrés que aposta per un model de mobilitat més sostenible

Identitat visual per un congrés que aposta per un model de mobilitat més sostenible

baku_header_web_02

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

Salut, tecnologia i mobilitat són els eixos del «Som elèctrics!», el congrés sobre vehicle elèctric i mobilitat sostenible que es celebra al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), i que reuneix a científics, experts i empreses compromeses amb un model de ciutat més sostenible. El programa del «Som elèctrics!» compta amb un cicle de ponències obert al públic, on destaca la participació de marques com Renault, Nissan, Circutor i Circuit de Barcelona / Catalunya –entre d’altres–, així com amb una exposició al mNACTEC sobre contaminació, medi ambient i l’evolució del vehicle elèctric des dels primers prototips i models de cotxes, motos i bicicletes.

Salut, tecnologia i mobilitat són els eixos del «Som elèctrics!», el congrés sobre vehicle elèctric i mobilitat sostenible que es celebra al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), i que reuneix a científics, experts i empreses compromeses amb un model de ciutat més sostenible. El programa del «Som elèctrics!» compta amb un cicle de ponències obert al públic, on destaca la participació de marques com Renault, Nissan, Circutor i Circuit de Barcelona / Catalunya –entre d’altres–, així com amb una exposició al mNACTEC sobre contaminació, medi ambient i l’evolució del vehicle elèctric des dels primers prototips i models de cotxes, motos i bicicletes.

Salut, tecnologia i mobilitat són els eixos del «Som elèctrics!», el congrés sobre vehicle elèctric i mobilitat sostenible que es celebra al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), i que reuneix a científics, experts i empreses compromeses amb un model de ciutat més sostenible. El programa del «Som elèctrics!» compta amb un cicle de ponències obert al públic, on destaca la participació de marques com Renault, Nissan, Circutor i Circuit de Barcelona / Catalunya –entre d’altres–, així com amb una exposició al mNACTEC sobre contaminació, medi ambient i l’evolució del vehicle elèctric des dels primers prototips i models de cotxes, motos i bicicletes. 

Salut, tecnologia i mobilitat són els eixos del «Som elèctrics!», el congrés sobre vehicle elèctric i mobilitat sostenible que es celebra al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), i que reuneix a científics, experts i empreses compromeses amb un model de ciutat més sostenible. El programa del «Som elèctrics!» compta amb un cicle de ponències obert al públic, on destaca la participació de marques com Renault, Nissan, Circutor i Circuit de Barcelona / Catalunya –entre d’altres–, així com amb una exposició al mNACTEC sobre contaminació, medi ambient i l’evolució del vehicle elèctric des dels primers prototips i models de cotxes, motos i bicicletes.

Salut, tecnologia i mobilitat són els eixos del «Som elèctrics!», el congrés sobre vehicle elèctric i mobilitat sostenible que es celebra al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC), i que reuneix a científics, experts i empreses compromeses amb un model de ciutat més sostenible. El programa del «Som elèctrics!» compta amb un cicle de ponències obert al públic, on destaca la participació de marques com Renault, Nissan, Circutor i Circuit de Barcelona / Catalunya –entre d’altres–, així com amb una exposició al mNACTEC sobre contaminació, medi ambient i l’evolució del vehicle elèctric des dels primers prototips i models de cotxes, motos i bicicletes. 

INFO

INFO

Client: Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC)
Serveis: Brand, gràfica publicitària, producció impresa
Persones implicades: 4

Client: Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC)
Serveis: Brand, gràfica publicitària, producció impresa
Persones implicades: 4

Client: Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC)
Serveis: Brand, gràfica publicitària, producció impresa
Persones implicades: 4

Client: Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC)
Serveis: Brand, gràfica publicitària, producció impresa
Persones implicades: 4

1

1

El repte

El repte

El repte

El repte consisteix en connectar el «Som elèctrics!» no només amb el públic professional –empresaris, científics i altres ponents i especialistes– sinó també amb la ciutadania, convertint-lo en un espai de divulgació i reflexió entorn al vehicle elèctric a la ciutat. La seva doble vessant científica i lúdica, així com l’ampli espectre de públic, fa que sigui important visibilitzar la campanya publicitària a la ciutat i arreu del territori. 

El repte consisteix en connectar el «Som elèctrics!» no només amb el públic professional –empresaris, científics i altres ponents i especialistes– sinó també amb la ciutadania, convertint-lo en un espai de divulgació i reflexió entorn al vehicle elèctric a la ciutat. La seva doble vessant científica i lúdica, així com l’ampli espectre de públic, fa que sigui important visibilitzar la campanya publicitària a la ciutat i arreu del territori.

El repte consisteix en connectar el «Som elèctrics!» no només amb el públic professional –empresaris, científics i altres ponents i especialistes– sinó també amb la ciutadania, convertint-lo en un espai de divulgació i reflexió entorn al vehicle elèctric a la ciutat. La seva doble vessant científica i lúdica, així com l’ampli espectre de públic, fa que sigui important visibilitzar la campanya publicitària a la ciutat i arreu del territori. 

El repte consisteix en connectar el «Som elèctrics!» no només amb el públic professional –empresaris, científics i altres ponents i especialistes– sinó també amb la ciutadania, convertint-lo en un espai de divulgació i reflexió entorn al vehicle elèctric a la ciutat. La seva doble vessant científica i lúdica, així com l’ampli espectre de públic, fa que sigui important visibilitzar la campanya publicitària a la ciutat i arreu del territori.

2

2

El procès

El procès

El procès

Pel disseny de la identitat visual del «Som elèctrics!» es va prendre com a font d’inspiració un vehicle elèctric popular i memorable: l’auto de xoc (bumper car) –possiblement, el primer cotxe elèctric que hem conegut a la nostra infantesa–. I l’hem combinat amb una tipografia inspirada en els cartells publicitaris de llums de tub de neó, que ens remet al mateix «imaginari elèctric» i a la cultura pop urbana. 

Totes les consideracions comunicatives i productives de cada campanya han estat completament coherents amb la naturalesa de l'esdeveniment.

Per exemple, la impressió dels cartells de l'edició 2018 es van fer en un taller de serigrafia Km 0 i utilitzant tintes ecològiques a l’aigua, sense àcids ni dissolvents i exemptes de materials pesats o derivats del petroli, 100% biodegradables i amb 0 impacte mediambiental.

Pel disseny de la identitat visual del «Som elèctrics!» es va prendre com a font d’inspiració un vehicle elèctric popular i memorable: l’auto de xoc (bumper car) –possiblement, el primer cotxe elèctric que hem conegut a la nostra infantesa–. I l’hem combinat amb una tipografia inspirada en els cartells publicitaris de llums de tub de neó, que ens remet al mateix «imaginari elèctric» i a la cultura pop urbana. 

Totes les consideracions comunicatives i productives de cada campanya han estat completament coherents amb la naturalesa de l'esdeveniment.

Per exemple, la impressió dels cartells de l'edició 2018 es van fer en un taller de serigrafia Km 0 i utilitzant tintes ecològiques a l’aigua, sense àcids ni dissolvents i exemptes de materials pesats o derivats del petroli, 100% biodegradables i amb 0 impacte mediambiental.

Pel disseny de la identitat visual del «Som elèctrics!» es va prendre com a font d’inspiració un vehicle elèctric popular i memorable: l’auto de xoc (bumper car) –possiblement, el primer cotxe elèctric que hem conegut a la nostra infantesa–. I l’hem combinat amb una tipografia inspirada en els cartells publicitaris de llums de tub de neó, que ens remet al mateix «imaginari elèctric» i a la cultura pop urbana. 

Totes les consideracions comunicatives i productives de cada campanya han estat completament coherents amb la naturalesa de l'esdeveniment.

Per exemple, la impressió dels cartells de l'edició 2018 es van fer en un taller de serigrafia Km 0 i utilitzant tintes ecològiques a l’aigua, sense àcids ni dissolvents i exemptes de materials pesats o derivats del petroli, 100% biodegradables i amb 0 impacte mediambiental.

Pel disseny de la identitat visual del «Som elèctrics!» es va prendre com a font d’inspiració un vehicle elèctric popular i memorable: l’auto de xoc (bumper car) –possiblement, el primer cotxe elèctric que hem conegut a la nostra infantesa–. I l’hem combinat amb una tipografia inspirada en els cartells publicitaris de llums de tub de neó, que ens remet al mateix «imaginari elèctric» i a la cultura pop urbana. 

Totes les consideracions comunicatives i productives de cada campanya han estat completament coherents amb la naturalesa de l'esdeveniment.

Per exemple, la impressió dels cartells de l'edició 2018 es van fer en un taller de serigrafia Km 0 i utilitzant tintes ecològiques a l’aigua, sense àcids ni dissolvents i exemptes de materials pesats o derivats del petroli, 100% biodegradables i amb 0 impacte mediambiental.

3

3

El resultat

El resultat

El resultat

Al llarg de les diferents edicions del congrés hem desenvolupat diferents solucions comunicatives, amb direccions i recursos diversos, sempre buscant un discurs reconeixible que ens ajudi a visibilitzar la campanya publicitària que es duu a terme a tot Catalunya a través de retolacions de gran format, cartells, programes de mà, premsa i accions digitals en xarxes socials.

Obtenim una gràfica publicitària amb una estètica minimalista i dura. Un resultat potent que ens ajuda a desenvolupar i visibilitzar la campanya publicitària que es duu a terme a tot Catalunya a través de retolacions de gran format, cartells, programes de mà, premsa i accions digitals en xarxes socials. 

Obtenim una gràfica publicitària amb una estètica minimalista i dura. Un resultat potent que ens ajuda a desenvolupar i visibilitzar la campanya publicitària que es duu a terme a tot Catalunya a través de retolacions de gran format, cartells, programes de mà, premsa i accions digitals en xarxes socials. 

Obtenim una gràfica publicitària amb una estètica minimalista i dura. Un resultat potent que ens ajuda a desenvolupar i visibilitzar la campanya publicitària que es duu a terme a tot Catalunya a través de retolacions de gran format, cartells, programes de mà, premsa i accions digitals en xarxes socials.

Identitat visual — Edició 2019

A l'edició 2019, el congrés pren una direcció reivindicativa, revolucionària, presentant el futur de la mobilitat i la sostenibilitat, amb una gràfica que evoca l'obra al·legòrica 'La Liberté guidant le peuple' (Eugène Delacroix, 1830) i la seva reconeixible composició, encapçalada per una figura femenina que simbolitza la llibertat alçant una bandera (un patí, en el nostre cas).

SE_web_slide_6
SE_web_foto_9
SE_web_foto_10
SE_web_foto_11
SE_web_foto_12

Identitat visual — Edició 2018

Per l'edició 2018, vam crear un element independent central: una 'bateria ecològica' presentant un futur optimista pel vehicle elèctric. Els cartells es van serigrafiar a un taller artesanal fent servir tintes ecològiques.

Som Elèctrics
SE_web_foto_05
SE_web_slide_5
baku_header_web_01

Identitat visual — Edició 2017

Per la primera edició de l'esdeveniment es van crear els elements comunicatius que van romandre com a part essencial de la identitat durant les edicions posteriors. Il·lustracions fetes de neons amb representacions de punts importants de la ciutat i l'auto de xoc com a element central amb un caràcter divertit, participatiu i senzill.

SE_web_slide_8
SE_web_foto_7
SE_web_foto_8

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL