Manual d’identitat per CIRCUTOR
Manual d’identitat per CIRCUTOR
Manual d’identitat per CIRCUTOR
Manual d’identitat per CIRCUTOR
Manual d’identitat per CIRCUTOR
Cas d'estudi
Cas d'estudi
Cas d'estudi
CIRCUTOR és una empresa tecnològica fundada el 1973 i centrada en l'ús eficient de l'energia. La seva activitat s'inicia amb la producció dels primers transformadors diferencials i relés electromecànics fabricats a Espanya, i s'expandeix amb el desenvolupament d'una gamma cada vegada més completa d'equips de protecció, mesurament i control elèctric. En l'actualitat, CIRCUTOR manté relacions comercials amb més de 90 països i aporta solucions en àrees com l'automatització i els sistemes de producció industrial d'alt rendiment, el vehicle elèctric, les TIC, l'energia eòlica i les renovables.
El projecte parteix de la voluntat de facilitar a totes les persones i organitzacions vinculades amb CIRCUTOR una introducció a la seva cultura corporativa i un manual que defineixi i estructuri la seva identitat visual i verbal, per tal de garantir que la marca s'expressi de forma coherent i efectiva.
En l'apartat d'identitat visual, el Manual recull elements dissenyats amb anterioritat pel Departament d’Imatge i Comunicació de CIRCUTOR, com el logotip, el símbol, el tagline, la tipografía, i la iconografia, entre d’altres. En base a aquests, s’estableixen les normes de construcció i d’ús de la marca. Addicionalment, dissenyem un sistema de patrons i gràfica accessòria i una guia d'estil per la direcció d'art fotogràfica.
En l'apartat d'identitat verbal, ajudem a CIRCUTOR a trobar una forma pròpia d'expressar-se i transmetre els seus missatges, creant les percepcions adequades i connectant millor amb els seus públics. A més d'això, elaborem una guia per la creació de continguts que siguin rellevants, elevin la percepció de la marca i puguin difondre's per mitjà de canals diversos.
Un cop establerts els principis d'identitat de la marca, oferim pautes i recursos per la creació de diversos elements de comunicació corporativa, com anuncis de premsa, promocions comercials, catàlegs de producte o presentacions corporatives –entre d'altres–, vetllant per una òptima aplicació de la marca més enllà del seu marc teòric.
CIRCUTOR és una empresa tecnològica fundada el 1973 i centrada en l'ús eficient de l'energia. La seva activitat s'inicia amb la producció dels primers transformadors diferencials i relés electromecànics fabricats a Espanya, i s'expandeix amb el desenvolupament d'una gamma cada vegada més completa d'equips de protecció, mesurament i control elèctric. En l'actualitat, CIRCUTOR manté relacions comercials amb més de 90 països i aporta solucions en àrees com l'automatització i els sistemes de producció industrial d'alt rendiment, el vehicle elèctric, les TIC, l'energia eòlica i les renovables.
El projecte parteix de la voluntat de facilitar a totes les persones i organitzacions vinculades amb CIRCUTOR una introducció a la seva cultura corporativa i un manual que defineixi i estructuri la seva identitat visual i verbal, per tal de garantir que la marca s'expressi de forma coherent i efectiva.
En l'apartat d'identitat visual, el Manual recull elements dissenyats amb anterioritat pel Departament d’Imatge i Comunicació de CIRCUTOR, com el logotip, el símbol, el tagline, la tipografía, i la iconografia, entre d’altres. En base a aquests, s’estableixen les normes de construcció i d’ús de la marca. Addicionalment, dissenyem un sistema de patrons i gràfica accessòria i una guia d'estil per la direcció d'art fotogràfica.
En l'apartat d'identitat verbal, ajudem a CIRCUTOR a trobar una forma pròpia d'expressar-se i transmetre els seus missatges, creant les percepcions adequades i connectant millor amb els seus públics. A més d'això, elaborem una guia per la creació de continguts que siguin rellevants, elevin la percepció de la marca i puguin difondre's per mitjà de canals diversos.
Un cop establerts els principis d'identitat de la marca, oferim pautes i recursos per la creació de diversos elements de comunicació corporativa, com anuncis de premsa, promocions comercials, catàlegs de producte o presentacions corporatives –entre d'altres–, vetllant per una òptima aplicació de la marca més enllà del seu marc teòric.
CIRCUTOR és una empresa tecnològica fundada el 1973 i centrada en l'ús eficient de l'energia. La seva activitat s'inicia amb la producció dels primers transformadors diferencials i relés electromecànics fabricats a Espanya, i s'expandeix amb el desenvolupament d'una gamma cada vegada més completa d'equips de protecció, mesurament i control elèctric. En l'actualitat, CIRCUTOR manté relacions comercials amb més de 90 països i aporta solucions en àrees com l'automatització i els sistemes de producció industrial d'alt rendiment, el vehicle elèctric, les TIC, l'energia eòlica i les renovables.
El projecte parteix de la voluntat de facilitar a totes les persones i organitzacions vinculades amb CIRCUTOR una introducció a la seva cultura corporativa i un manual que defineixi i estructuri la seva identitat visual i verbal, per tal de garantir que la marca s'expressi de forma coherent i efectiva.
En l'apartat d'identitat visual, el Manual recull elements dissenyats amb anterioritat pel Departament d’Imatge i Comunicació de CIRCUTOR, com el logotip, el símbol, el tagline, la tipografía, i la iconografia, entre d’altres. En base a aquests, s’estableixen les normes de construcció i d’ús de la marca. Addicionalment, dissenyem un sistema de patrons i gràfica accessòria i una guia d'estil per la direcció d'art fotogràfica.
En l'apartat d'identitat verbal, ajudem a CIRCUTOR a trobar una forma pròpia d'expressar-se i transmetre els seus missatges, creant les percepcions adequades i connectant millor amb els seus públics. A més d'això, elaborem una guia per la creació de continguts que siguin rellevants, elevin la percepció de la marca i puguin difondre's per mitjà de canals diversos.
Un cop establerts els principis d'identitat de la marca, oferim pautes i recursos per la creació de diversos elements de comunicació corporativa, com anuncis de premsa, promocions comercials, catàlegs de producte o presentacions corporatives –entre d'altres–, vetllant per una òptima aplicació de la marca més enllà del seu marc teòric.
CIRCUTOR és una empresa tecnològica fundada el 1973 i centrada en l'ús eficient de l'energia. La seva activitat s'inicia amb la producció dels primers transformadors diferencials i relés electromecànics fabricats a Espanya, i s'expandeix amb el desenvolupament d'una gamma cada vegada més completa d'equips de protecció, mesurament i control elèctric. En l'actualitat, CIRCUTOR manté relacions comercials amb més de 90 països i aporta solucions en àrees com l'automatització i els sistemes de producció industrial d'alt rendiment, el vehicle elèctric, les TIC, l'energia eòlica i les renovables.
El projecte parteix de la voluntat de facilitar a totes les persones i organitzacions vinculades amb CIRCUTOR una introducció a la seva cultura corporativa i un manual que defineixi i estructuri la seva identitat visual i verbal, per tal de garantir que la marca s'expressi de forma coherent i efectiva.
En l'apartat d'identitat visual, el Manual recull elements dissenyats amb anterioritat pel Departament d’Imatge i Comunicació de CIRCUTOR, com el logotip, el símbol, el tagline, la tipografía, i la iconografia, entre d’altres. En base a aquests, s’estableixen les normes de construcció i d’ús de la marca. Addicionalment, dissenyem un sistema de patrons i gràfica accessòria i una guia d'estil per la direcció d'art fotogràfica.
En l'apartat d'identitat verbal, ajudem a CIRCUTOR a trobar una forma pròpia d'expressar-se i transmetre els seus missatges, creant les percepcions adequades i connectant millor amb els seus públics. A més d'això, elaborem una guia per la creació de continguts que siguin rellevants, elevin la percepció de la marca i puguin difondre's per mitjà de canals diversos.
Un cop establerts els principis d'identitat de la marca, oferim pautes i recursos per la creació de diversos elements de comunicació corporativa, com anuncis de premsa, promocions comercials, catàlegs de producte o presentacions corporatives –entre d'altres–, vetllant per una òptima aplicació de la marca més enllà del seu marc teòric.
CIRCUTOR és una empresa tecnològica fundada el 1973 i centrada en l'ús eficient de l'energia. La seva activitat s'inicia amb la producció dels primers transformadors diferencials i relés electromecànics fabricats a Espanya, i s'expandeix amb el desenvolupament d'una gamma cada vegada més completa d'equips de protecció, mesurament i control elèctric. En l'actualitat, CIRCUTOR manté relacions comercials amb més de 90 països i aporta solucions en àrees com l'automatització i els sistemes de producció industrial d'alt rendiment, el vehicle elèctric, les TIC, l'energia eòlica i les renovables.
El projecte parteix de la voluntat de facilitar a totes les persones i organitzacions vinculades amb CIRCUTOR una introducció a la seva cultura corporativa i un manual que defineixi i estructuri la seva identitat visual i verbal, per tal de garantir que la marca s'expressi de forma coherent i efectiva.
En l'apartat d'identitat visual, el Manual recull elements dissenyats amb anterioritat pel Departament d’Imatge i Comunicació de CIRCUTOR, com el logotip, el símbol, el tagline, la tipografía, i la iconografia, entre d’altres. En base a aquests, s’estableixen les normes de construcció i d’ús de la marca. Addicionalment, dissenyem un sistema de patrons i gràfica accessòria i una guia d'estil per la direcció d'art fotogràfica.
En l'apartat d'identitat verbal, ajudem a CIRCUTOR a trobar una forma pròpia d'expressar-se i transmetre els seus missatges, creant les percepcions adequades i connectant millor amb els seus públics. A més d'això, elaborem una guia per la creació de continguts que siguin rellevants, elevin la percepció de la marca i puguin difondre's per mitjà de canals diversos.
Un cop establerts els principis d'identitat de la marca, oferim pautes i recursos per la creació de diversos elements de comunicació corporativa, com anuncis de premsa, promocions comercials, catàlegs de producte o presentacions corporatives –entre d'altres–, vetllant per una òptima aplicació de la marca més enllà del seu marc teòric.
INFO
Client: CIRCUTOR
Sector: Industrial, tecnològic, elèctric
Serveis: Branding, consultoria de marca, manual d’identitat, brandbook, identitat visual, identitat verbal, direcció d’art i fotografia, disseny gràfic, redacció, aplicacions de marca, disseny web
Persones implicades: 5
INFO
Client: CIRCUTOR
Sector: Industrial, tecnològic, elèctric
Serveis: Branding, consultoria de marca, manual d’identitat, brandbook, identitat visual, identitat verbal, direcció d’art i fotografia, disseny gràfic, redacció, aplicacions de marca, disseny web
Persones implicades: 5
© Baku Creativitat i Comunicació SL
© Baku Creativitat i Comunicació SL
© Baku Creativitat i Comunicació SL
© Baku Creativitat i Comunicació SL
Privacitat. Cookies. Avís legal.