Branding i xarxes socials per al Mercat de la Independència

Branding i xarxes socials per al Mercat de la Independència

Branding i xarxes socials per al Mercat de la Independència

Branding i xarxes socials per al Mercat de la Independència

Branding i xarxes socials per al Mercat de la Independència

Una identitat visual icònica i vibrant pel Mercat de la Independència de Terrassa

Una identitat visual icònica i vibrant pel Mercat de la Independència de Terrassa

Una identitat visual icònica i vibrant pel Mercat de la Independència de Terrassa

Una identitat visual icònica i vibrant pel Mercat de la Independència de Terrassa

Una identitat visual icònica i vibrant pel Mercat de la Independència de Terrassa

baku-mercat-header-03

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

El Mercat de la Independència de Terrassa és el mercat central de la ciutat. Els seus orígens es remunten a l'existència d'un mercat previ –documentat l'any 1207– que tenia lloc a la Plaça Major (actual Plaça Vella), abans que es decidís traslladar-lo a un edifici permanent.

En l'actualitat, el Mercat està ubicat en un edifici modernista emblemàtic, obra els arquitectes municipals Antoni Pascual i Carretero i Melcior Vinyals i Muñoz. I l'integren més de 80 paradistes, que representen l'oferta de producte fresc i de qualitat més àmplia i diversa de la comarca del Vallès Occidental.

El Mercat de la Independència de Terrassa és el mercat central de la ciutat. Els seus orígens es remunten a l'existència d'un mercat previ –documentat l'any 1207– que tenia lloc a la Plaça Major (actual Plaça Vella), abans que es decidís traslladar-lo a un edifici permanent.

En l'actualitat, el Mercat està ubicat en un edifici modernista emblemàtic, obra els arquitectes municipals Antoni Pascual i Carretero i Melcior Vinyals i Muñoz. I l'integren més de 80 paradistes, que representen l'oferta de producte fresc i de qualitat més àmplia i diversa de la comarca del Vallès Occidental.

El Mercat de la Independència de Terrassa és el mercat central de la ciutat. Els seus orígens es remunten a l'existència d'un mercat previ –documentat l'any 1207– que tenia lloc a la Plaça Major (actual Plaça Vella), abans que es decidís traslladar-lo a un edifici permanent.

En l'actualitat, el Mercat està ubicat en un edifici modernista emblemàtic, obra els arquitectes municipals Antoni Pascual i Carretero i Melcior Vinyals i Muñoz. I l'integren més de 80 paradistes, que representen l'oferta de producte fresc i de qualitat més àmplia i diversa de la comarca del Vallès Occidental.

El Mercat de la Independència de Terrassa és el mercat central de la ciutat. Els seus orígens es remunten a l'existència d'un mercat previ –documentat l'any 1207– que tenia lloc a la Plaça Major (actual Plaça Vella), abans que es decidís traslladar-lo a un edifici permanent.

En l'actualitat, el Mercat està ubicat en un edifici modernista emblemàtic, obra els arquitectes municipals Antoni Pascual i Carretero i Melcior Vinyals i Muñoz. I l'integren més de 80 paradistes, que representen l'oferta de producte fresc i de qualitat més àmplia i diversa de la comarca del Vallès Occidental.

El Mercat de la Independència de Terrassa és el mercat central de la ciutat. Els seus orígens es remunten a l'existència d'un mercat previ –documentat l'any 1207– que tenia lloc a la Plaça Major (actual Plaça Vella), abans que es decidís traslladar-lo a un edifici permanent.

En l'actualitat, el Mercat està ubicat en un edifici modernista emblemàtic, obra els arquitectes municipals Antoni Pascual i Carretero i Melcior Vinyals i Muñoz. I l'integren més de 80 paradistes, que representen l'oferta de producte fresc i de qualitat més àmplia i diversa de la comarca del Vallès Occidental.

INFO

Client: Mercat de la Independència
Serveis: Consultoria de marca, branding, manual d'identitat corporativa, aplicacions de marca, gràfica publicitària, fotografia, gestió de xarxes socials
Persones implicades: 3

Client: Mercat de la Independència
Serveis: Consultoria de marca, branding, manual d'identitat corporativa, aplicacions de marca, gràfica publicitària, fotografia, gestió de xarxes socials
Persones implicades: 3

Client: Mercat de la Independència
Serveis: Consultoria de marca, branding, manual d'identitat corporativa, aplicacions de marca, gràfica publicitària, fotografia, gestió de xarxes socials
Persones implicades: 3

Client: Mercat de la Independència
Serveis: Consultoria de marca, branding, manual d'identitat corporativa, aplicacions de marca, gràfica publicitària, fotografia, gestió de xarxes socials
Persones implicades: 3

Client: Mercat de la Independència
Serveis: Consultoria de marca, branding, manual d'identitat corporativa, aplicacions de marca, gràfica publicitària, fotografia, gestió de xarxes socials
Persones implicades: 3

1

1

El repte

El repte

El repte

El projecte parteix de la necessitat de crear una imatge de marca nova pel Mercat de la Independència, que sintonitzi amb els seus valors tradicionals –la qualitat, la proximitat, la cultura local i el consum responsable– i que connecti amb la ciutat de Terrassa, adaptant-se als nous temps i expressant el seu tarannà propi. Una marca que representi un pas endavant i que revitalitzi per complet el seu ecosistema visual i la seva projecció.

El projecte parteix de la necessitat de crear una imatge de marca nova pel Mercat de la Independència, que sintonitzi amb els seus valors tradicionals –la qualitat, la proximitat, la cultura local i el consum responsable– i que connecti amb la ciutat de Terrassa, adaptant-se als nous temps i expressant el seu tarannà propi. Una marca que representi un pas endavant i que revitalitzi per complet el seu ecosistema visual i la seva projecció.

El projecte parteix de la necessitat de crear una imatge de marca nova pel Mercat de la Independència, que sintonitzi amb els seus valors tradicionals –la qualitat, la proximitat, la cultura local i el consum responsable– i que connecti amb la ciutat de Terrassa, adaptant-se als nous temps i expressant el seu tarannà propi. Una marca que representi un pas endavant i que revitalitzi per complet el seu ecosistema visual i la seva projecció.

El projecte parteix de la necessitat de crear una imatge de marca nova pel Mercat de la Independència, que sintonitzi amb els seus valors tradicionals –la qualitat, la proximitat, la cultura local i el consum responsable– i que connecti amb la ciutat de Terrassa, adaptant-se als nous temps i expressant el seu tarannà propi. Una marca que representi un pas endavant i que revitalitzi per complet el seu ecosistema visual i la seva projecció

El projecte parteix de la necessitat de crear una imatge de marca nova pel Mercat de la Independència, que sintonitzi amb els seus valors tradicionals –la qualitat, la proximitat, la cultura local i el consum responsable– i que connecti amb la ciutat de Terrassa, adaptant-se als nous temps i expressant el seu tarannà propi. Una marca que representi un pas endavant i que revitalitzi per complet el seu ecosistema visual i la seva projecció.

2

2

El procès

El procès

El procès

En el procés de construcció de la nova identitat visual del Mercat fem ús de la seva façana i dels seus components més característics –la volta, els finestrals, l'emblemàtic castell de forja i la tipografia original i d'estil modernista– per construir una marca amb una identitat icònica, que tendeix a la simplicitat i la claredat comunicativa. Recuperem la tipografia original, que té una personalitat única i que ens connecta amb la ciutat i la seva història, reestilitzant-la i incorporant-la a la marca en la seva disposició bàsica.

Més enllà de la tipografia original que forma part de la marca, adoptem la Montserrat com a tipografia principal per a textos bàsics i informatius, i la ITC Souvenir com a tipografia secundària per utilitzar-la en combinació amb la primera per crear textos destacats i titulars.

 El color i el seu ús s'incorpora al manual d'identitat del Mercat com un potent element de comunicació, que actua com un contrapunt al caràcter sobri i atemporal de la marca, que sempre es representa en color negre. Alegre, optimista i energitzant, la paleta de colors del Mercat està formada per colors vibrants –com ara l'albergínia, el turquesa, el verd llimona, el taronja i el rosa–, amb ressonàncies vitalistes, que ens parlen del tarannà propi del Mercat i del tracte humà que configura una experiència de compra única.

La direcció d'art fotogràfica s'incorpora també al manual per construir un discurs visual empàtic, que cerca el protagonisme de les persones mostrant-les amb autenticitat i amb una voluntat inclusiva i oberta, amb un to positiu i capaç de connectar amb els diferents públics del Mercat.

En el procés de construcció de la nova identitat visual del Mercat fem ús de la seva façana i dels seus components més característics –la volta, els finestrals, l'emblemàtic castell de forja i la tipografia original i d'estil modernista– per construir una marca amb una identitat icònica, que tendeix a la simplicitat i la claredat comunicativa. Recuperem la tipografia original, que té una personalitat única i que ens connecta amb la ciutat i la seva història, reestilitzant-la i incorporant-la a la marca en la seva disposició bàsica.

Més enllà de la tipografia original que forma part de la marca, adoptem la Montserrat com a tipografia principal per a textos bàsics i informatius, i la ITC Souvenir com a tipografia secundària per utilitzar-la en combinació amb la primera per crear textos destacats i titulars.

 El color i el seu ús s'incorpora al manual d'identitat del Mercat com un potent element de comunicació, que actua com un contrapunt al caràcter sobri i atemporal de la marca, que sempre es representa en color negre. Alegre, optimista i energitzant, la paleta de colors del Mercat està formada per colors vibrants –com ara l'albergínia, el turquesa, el verd llimona, el taronja i el rosa–, amb ressonàncies vitalistes, que ens parlen del tarannà propi del Mercat i del tracte humà que configura una experiència de compra única.

La direcció d'art fotogràfica s'incorpora també al manual per construir un discurs visual empàtic, que cerca el protagonisme de les persones mostrant-les amb autenticitat i amb una voluntat inclusiva i oberta, amb un to positiu i capaç de connectar amb els diferents públics del Mercat.

En el procés de construcció de la nova identitat visual del Mercat fem ús de la seva façana i dels seus components més característics –la volta, els finestrals, l'emblemàtic castell de forja i la tipografia original i d'estil modernista– per construir una marca amb una identitat icònica, que tendeix a la simplicitat i la claredat comunicativa. Recuperem la tipografia original, que té una personalitat única i que ens connecta amb la ciutat i la seva història, reestilitzant-la i incorporant-la a la marca en la seva disposició bàsica.

Més enllà de la tipografia original que forma part de la marca, adoptem la Montserrat com a tipografia principal per a textos bàsics i informatius, i la ITC Souvenir com a tipografia secundària per utilitzar-la en combinació amb la primera per crear textos destacats i titulars.

 El color i el seu ús s'incorpora al manual d'identitat del Mercat com un potent element de comunicació, que actua com un contrapunt al caràcter sobri i atemporal de la marca, que sempre es representa en color negre. Alegre, optimista i energitzant, la paleta de colors del Mercat està formada per colors vibrants –com ara l'albergínia, el turquesa, el verd llimona, el taronja i el rosa–, amb ressonàncies vitalistes, que ens parlen del tarannà propi del Mercat i del tracte humà que configura una experiència de compra única.

La direcció d'art fotogràfica s'incorpora també al manual per construir un discurs visual empàtic, que cerca el protagonisme de les persones mostrant-les amb autenticitat i amb una voluntat inclusiva i oberta, amb un to positiu i capaç de connectar amb els diferents públics del Mercat.

En el procés de construcció de la nova identitat visual del Mercat fem ús de la seva façana i dels seus components més característics –la volta, els finestrals, l'emblemàtic castell de forja i la tipografia original i d'estil modernista– per construir una marca amb una identitat icònica, que tendeix a la simplicitat i la claredat comunicativa. Recuperem la tipografia original, que té una personalitat única i que ens connecta amb la ciutat i la seva història, reestilitzant-la i incorporant-la a la marca en la seva disposició bàsica.

Més enllà de la tipografia original que forma part de la marca, adoptem la Montserrat com a tipografia principal per a textos bàsics i informatius, i la ITC Souvenir com a tipografia secundària per utilitzar-la en combinació amb la primera per crear textos destacats i titulars.

 El color i el seu ús s'incorpora al manual d'identitat del Mercat com un potent element de comunicació, que actua com un contrapunt al caràcter sobri i atemporal de la marca, que sempre es representa en color negre. Alegre, optimista i energitzant, la paleta de colors del Mercat està formada per colors vibrants –com ara l'albergínia, el turquesa, el verd llimona, el taronja i el rosa–, amb ressonàncies vitalistes, que ens parlen del tarannà propi del Mercat i del tracte humà que configura una experiència de compra única.

La direcció d'art fotogràfica s'incorpora també al manual per construir un discurs visual empàtic, que cerca el protagonisme de les persones mostrant-les amb autenticitat i amb una voluntat inclusiva i oberta, amb un to positiu i capaç de connectar amb els diferents públics del Mercat.

En el procés de construcció de la nova identitat visual del Mercat fem ús de la seva façana i dels seus components més característics –la volta, els finestrals, l'emblemàtic castell de forja i la tipografia original i d'estil modernista– per construir una marca amb una identitat icònica, que tendeix a la simplicitat i la claredat comunicativa. Recuperem la tipografia original, que té una personalitat única i que ens connecta amb la ciutat i la seva història, reestilitzant-la i incorporant-la a la marca en la seva disposició bàsica.

Més enllà de la tipografia original que forma part de la marca, adoptem la Montserrat com a tipografia principal per a textos bàsics i informatius, i la ITC Souvenir com a tipografia secundària per utilitzar-la en combinació amb la primera per crear textos destacats i titulars.

 El color i el seu ús s'incorpora al manual d'identitat del Mercat com un potent element de comunicació, que actua com un contrapunt al caràcter sobri i atemporal de la marca, que sempre es representa en color negre. Alegre, optimista i energitzant, la paleta de colors del Mercat està formada per colors vibrants –com ara l'albergínia, el turquesa, el verd llimona, el taronja i el rosa–, amb ressonàncies vitalistes, que ens parlen del tarannà propi del Mercat i del tracte humà que configura una experiència de compra única.

La direcció d'art fotogràfica s'incorpora també al manual per construir un discurs visual empàtic, que cerca el protagonisme de les persones mostrant-les amb autenticitat i amb una voluntat inclusiva i oberta, amb un to positiu i capaç de connectar amb els diferents públics del Mercat.

3

3

El resultat

El resultat

El resultat

Obtenim una marca icònica i de llarg recorregut, que s'arrela en els valors tradicionals de la institució per transformar-se i modernitzar-se amb una personalitat vibrant, alegre i pròxima, que sintetitza el tarannà propi del Mercat i cerca la connexió amb la seva ciutat.

 El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normés d'ús, tipografies, paleta de colors i direcció d'art fotogràfica –entre d'altres–, així com diverses aplicacions concretes de gràfica publicitària i digitals.

 

Obtenim una marca icònica i de llarg recorregut, que s'arrela en els valors tradicionals de la institució per transformar-se i modernitzar-se amb una personalitat vibrant, alegre i pròxima, que sintetitza el tarannà propi del Mercat i cerca la connexió amb la seva ciutat.

El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normés d'ús, tipografies, paleta de colors i direcció d'art fotogràfica –entre d'altres–, així com diverses aplicacions concretes de gràfica publicitària i digitals. 

Obtenim una marca icònica i de llarg recorregut, que s'arrela en els valors tradicionals de la institució per transformar-se i modernitzar-se amb una personalitat vibrant, alegre i pròxima, que sintetitza el tarannà propi del Mercat i cerca la connexió amb la seva ciutat.

 El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normés d'ús, tipografies, paleta de colors i direcció d'art fotogràfica –entre d'altres–, així com diverses aplicacions concretes de gràfica publicitària i digitals.

Obtenim una marca icònica i de llarg recorregut, que s'arrela en els valors tradicionals de la institució per transformar-se i modernitzar-se amb una personalitat vibrant, alegre i pròxima, que sintetitza el tarannà propi del Mercat i cerca la connexió amb la seva ciutat.

 El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normés d'ús, tipografies, paleta de colors i direcció d'art fotogràfica –entre d'altres–, així com diverses aplicacions concretes de gràfica publicitària i digitals.

Obtenim una marca icònica i de llarg recorregut, que s'arrela en els valors tradicionals de la institució per transformar-se i modernitzar-se amb una personalitat vibrant, alegre i pròxima, que sintetitza el tarannà propi del Mercat i cerca la connexió amb la seva ciutat.

 El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normés d'ús, tipografies, paleta de colors i direcció d'art fotogràfica –entre d'altres–, així com diverses aplicacions concretes de gràfica publicitària i digitals.

baku-mercat-logo-01
baku-mercat-half-web-01
baku-mercat-half-web-05
baku-mercat-independencia-full-web-03
baku-mercat-header-01
baku-mercat-half-web-11
baku-mercat-half-web-08
baku-mercat-half-web-13
baku-mercat-independencia-full-web-04
baku-mercat-independencia-full-web-05
baku-mercat-storie-instagram-02
baku-mercat-feed-instagram-01
baku-mercat-storie-instagram-04

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL