Branding per El Cresol
Branding per El Cresol
Branding per El Cresol
DESCRIPCIÓ
DESCRIPCIÓ
DESCRIPCIÓ
Amb una proposta gastronòmica autèntica i sense artificis, “de cullera” i amb arrels, El Cresol aposta per la cuina tradicional vinculada al producte, al territori i a la seva gent. Els recursos i la qualitat que ofereix el Mercat de la Independència –on té la seva ubicació privilegiada–, i la col·laboració amb productors, artesans i cooperatives de la Terra Alta i les Terres de l’Ebre, són la base d’un restaurant que s’enmiralla en la tradició culinària catalana per construir un projecte actual.
Amb una proposta gastronòmica autèntica i sense artificis, “de cullera” i amb arrels, El Cresol aposta per la cuina tradicional vinculada al producte, al territori i a la seva gent. Els recursos i la qualitat que ofereix el Mercat de la Independència –on té la seva ubicació privilegiada–, i la col·laboració amb productors, artesans i cooperatives de la Terra Alta i les Terres de l’Ebre, són la base d’un restaurant que s’enmiralla en la tradició culinària catalana per construir un projecte actual.
Amb una proposta gastronòmica autèntica i sense artificis, “de cullera” i amb arrels, El Cresol aposta per la cuina tradicional vinculada al producte, al territori i a la seva gent. Els recursos i la qualitat que ofereix el Mercat de la Independència –on té la seva ubicació privilegiada–, i la col·laboració amb productors, artesans i cooperatives de la Terra Alta i les Terres de l’Ebre, són la base d’un restaurant que s’enmiralla en la tradició culinària catalana per construir un projecte actual.
Amb una proposta gastronòmica autèntica i sense artificis, “de cullera” i amb arrels, El Cresol aposta per la cuina tradicional vinculada al producte, al territori i a la seva gent. Els recursos i la qualitat que ofereix el Mercat de la Independència –on té la seva ubicació privilegiada–, i la col·laboració amb productors, artesans i cooperatives de la Terra Alta i les Terres de l’Ebre, són la base d’un restaurant que s’enmiralla en la tradició culinària catalana per construir un projecte actual.
Amb una proposta gastronòmica autèntica i sense artificis, “de cullera” i amb arrels, El Cresol aposta per la cuina tradicional vinculada al producte, al territori i a la seva gent. Els recursos i la qualitat que ofereix el Mercat de la Independència –on té la seva ubicació privilegiada–, i la col·laboració amb productors, artesans i cooperatives de la Terra Alta i les Terres de l’Ebre, són la base d’un restaurant que s’enmiralla en la tradició culinària catalana per construir un projecte actual.
INFO
INFO
Client: El Cresol
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d’identitat, aplicacions
Persones implicades: 3
Client: El Cresol
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d’identitat, aplicacions
Persones implicades: 3
Client: El Cresol
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d’identitat, aplicacions
Persones implicades: 3
Client: El Cresol
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d’identitat, aplicacions
Persones implicades: 3
Client: El Cresol
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d’identitat, aplicacions
Persones implicades: 3
1
1
El repte
El repte
El repte
El projecte parteix de la necessitat de crear una nova identitat visual per El Cresol, que sintonitzi amb els seus valors –la tradició culinària catalana, el territori, el producte, l'artesania i la qualitat– i que al mateix temps s'adapti als nous temps, visibilitzant la seva proposta a la ciutat.
El projecte parteix de la necessitat de crear una nova identitat visual per El Cresol, que sintonitzi amb els seus valors –la tradició culinària catalana, el territori, el producte, l'artesania i la qualitat– i que al mateix temps s'adapti als nous temps, visibilitzant la seva proposta a la ciutat.
El projecte parteix de la necessitat de crear una nova identitat visual per El Cresol, que sintonitzi amb els seus valors –la tradició culinària catalana, el territori, el producte, l'artesania i la qualitat– i que al mateix temps s'adapti als nous temps, visibilitzant la seva proposta a la ciutat.
El projecte parteix de la necessitat de crear una nova identitat visual per El Cresol, que sintonitzi amb els seus valors –la tradició culinària catalana, el territori, el producte, l'artesania i la qualitat– i que al mateix temps s'adapti als nous temps, visibilitzant la seva proposta a la ciutat.
2
2
El procès
El procès
El procès
Dissenyem una marca que s'expressa amb un símbol compacte. Un oval que ens recorda un segell de qualitat, dins de qual trobem representats els dos elements més rellevants de la seva personalitat com són la cuina i el territori. El posicionament de la marca es reforça amb textos senzills –"Territori i fogons!" i "Cuina i botiga al Mercat de la Independència"–, que ens parlen de dos aspectes clau: la seva identitat i la seva localització. Les tipografies corporatives són la TT Trailers i la Barlow Condensed, condensades, amb un disseny contemporani i un lleuger toc retro, que ens apropen a valors associats amb la tradició.
La marca, en les seves disposicions bàsiques, es complementa amb una gràfica accessòria que utilitza un joc de productes i textures reals, creant un sistema de peces intercanviables amb el que construir diferents aplicacions. D'aquesta manera evitem fer un ús excessiu del símbol de la marca i enriquim el seu discurs visual general.
Dissenyem una marca que s'expressa amb un símbol compacte. Un oval que ens recorda un segell de qualitat, dins de qual trobem representats els dos elements més rellevants de la seva personalitat com són la cuina i el territori. El posicionament de la marca es reforça amb textos senzills –"Territori i fogons!" i "Cuina i botiga al Mercat de la Independència"–, que ens parlen de dos aspectes clau: la seva identitat i la seva localització. Les tipografies corporatives són la TT Trailers i la Barlow Condensed, condensades, amb un disseny contemporani i un lleuger toc retro, que ens apropen a valors associats amb la tradició.
La marca, en les seves disposicions bàsiques, es complementa amb una gràfica accessòria que utilitza un joc de productes i textures reals, creant un sistema de peces intercanviables amb el que construir diferents aplicacions. D'aquesta manera evitem fer un ús excessiu del símbol de la marca i enriquim el seu discurs visual general.
Dissenyem una marca que s'expressa amb un símbol compacte. Un oval que ens recorda un segell de qualitat, dins de qual trobem representats els dos elements més rellevants de la seva personalitat com són la cuina i el territori. El posicionament de la marca es reforça amb textos senzills –"Territori i fogons!" i "Cuina i botiga al Mercat de la Independència"–, que ens parlen de dos aspectes clau: la seva identitat i la seva localització. Les tipografies corporatives són la TT Trailers i la Barlow Condensed, condensades, amb un disseny contemporani i un lleuger toc retro, que ens apropen a valors associats amb la tradició.
La marca, en les seves disposicions bàsiques, es complementa amb una gràfica accessòria que utilitza un joc de productes i textures reals, creant un sistema de peces intercanviables amb el que construir diferents aplicacions. D'aquesta manera evitem fer un ús excessiu del símbol de la marca i enriquim el seu discurs visual general.
Dissenyem una marca que s'expressa amb un símbol compacte. Un oval que ens recorda un segell de qualitat, dins de qual trobem representats els dos elements més rellevants de la seva personalitat com són la cuina i el territori. El posicionament de la marca es reforça amb textos senzills –"Territori i fogons!" i "Cuina i botiga al Mercat de la Independència"–, que ens parlen de dos aspectes clau: la seva identitat i la seva localització. Les tipografies corporatives són la TT Trailers i la Barlow Condensed, condensades, amb un disseny contemporani i un lleuger toc retro, que ens apropen a valors associats amb la tradició.
La marca, en les seves disposicions bàsiques, es complementa amb una gràfica accessòria que utilitza un joc de productes i textures reals, creant un sistema de peces intercanviables amb el que construir diferents aplicacions. D'aquesta manera evitem fer un ús excessiu del símbol de la marca i enriquim el seu discurs visual general.
Dissenyem una marca que s'expressa amb un símbol compacte. Un oval que ens recorda un segell de qualitat, dins de qual trobem representats els dos elements més rellevants de la seva personalitat com són la cuina i el territori. El posicionament de la marca es reforça amb textos senzills –"Territori i fogons!" i "Cuina i botiga al Mercat de la Independència"–, que ens parlen de dos aspectes clau: la seva identitat i la seva localització. Les tipografies corporatives són la TT Trailers i la Barlow Condensed, condensades, amb un disseny contemporani i un lleuger toc retro, que ens apropen a valors associats amb la tradició.
La marca, en les seves disposicions bàsiques, es complementa amb una gràfica accessòria que utilitza un joc de productes i textures reals, creant un sistema de peces intercanviables amb el que construir diferents aplicacions. D'aquesta manera evitem fer un ús excessiu del símbol de la marca i enriquim el seu discurs visual general.
3
3
El resultat
El resultat
El resultat
Obtenim una marca actual –per bé que arrelada a valors tradicionals–, que reivindica la seva personalitat amb una identitat pròxima i potent, que cerca connectar la seva proposta amb la ciutat i la seva gent.
El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normés d'ús, tipografies, paleta de colors i gràfica accessòria –entre d'altres–, així com diverses aplicacions concretes de retolació, gràfica publicitària i digitals.
Obtenim una marca actual –per bé que arrelada a valors tradicionals–, que reivindica la seva personalitat amb una identitat pròxima i potent, que cerca connectar la seva proposta amb la ciutat i la seva gent.
El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normés d'ús, tipografies, paleta de colors i gràfica accessòria –entre d'altres–, així com diverses aplicacions concretes de retolació, gràfica publicitària i digitals.
Obtenim una marca actual –per bé que arrelada a valors tradicionals–, que reivindica la seva personalitat amb una identitat pròxima i potent, que cerca connectar la seva proposta amb la ciutat i la seva gent.
El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normés d'ús, tipografies, paleta de colors i gràfica accessòria –entre d'altres–, així com diverses aplicacions concretes de retolació, gràfica publicitària i digitals.
Obtenim una marca actual –per bé que arrelada a valors tradicionals–, que reivindica la seva personalitat amb una identitat pròxima i potent, que cerca connectar la seva proposta amb la ciutat i la seva gent.
El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normés d'ús, tipografies, paleta de colors i gràfica accessòria –entre d'altres–, així com diverses aplicacions concretes de retolació, gràfica publicitària i digitals.
Obtenim una marca actual –per bé que arrelada a valors tradicionals–, que reivindica la seva personalitat amb una identitat pròxima i potent, que cerca connectar la seva proposta amb la ciutat i la seva gent.
El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normés d'ús, tipografies, paleta de colors i gràfica accessòria –entre d'altres–, així com diverses aplicacions concretes de retolació, gràfica publicitària i digitals.
© Baku Creativitat i Comunicació SL
© Baku Creativitat i Comunicació SL
© Baku Creativitat i Comunicació SL
© Baku Creativitat i Comunicació SL
Privacitat. Cookies. Avís legal.