Branding de Ricardo i Montse

Branding de Ricardo i Montse

Branding de Ricardo i Montse

Branding de Ricardo i Montse

Branding de Ricardo i Montse

Una identitat que s'adapta als nous temps reforçant els seus valors tradicionals

Una identitat que s'adapta als nous temps reforçant els seus valors tradicionals

Una identitat que s'adapta als nous temps reforçant els seus valors tradicionals

Una identitat que s'adapta als nous temps reforçant els seus valors tradicionals

Una identitat que s'adapta als nous temps reforçant els seus valors tradicionals

baku-ricardo-i-montse_header-01

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

Ricardo i Montse prepara menjar casolà i saludable per facilitar els àpats diaris de professionals que no tenen temps de cuinar, però que volen gaudir d'un bon àpat cada dia de manera senzilla.

La seva marca respira tradició, i tanmateix el negoci experimenta una transformació significativa, passant de gestionar una única i exitosa parada al Mercat de la Independència de Terrassa a obrir nous establiments i a expandir-se envers altres ciutats.

Ricardo i Montse prepara menjar casolà i saludable per facilitar els àpats diaris de professionals que no tenen temps de cuinar, però que volen gaudir d'un bon àpat cada dia de manera senzilla.

La seva marca respira tradició, i tanmateix el negoci experimenta una transformació significativa, passant de gestionar una única i exitosa parada al Mercat de la Independència de Terrassa a obrir nous establiments i a expandir-se envers altres ciutats.

Ricardo i Montse prepara menjar casolà i saludable per facilitar els àpats diaris de professionals que no tenen temps de cuinar, però que volen gaudir d'un bon àpat cada dia de manera senzilla.

La seva marca respira tradició, i tanmateix el negoci experimenta una transformació significativa, passant de gestionar una única i exitosa parada al Mercat de la Independència de Terrassa a obrir nous establiments i a expandir-se envers altres ciutats.

Ricardo i Montse prepara menjar casolà i saludable per facilitar els àpats diaris de professionals que no tenen temps de cuinar, però que volen gaudir d'un bon àpat cada dia de manera senzilla.

La seva marca respira tradició, i tanmateix el negoci experimenta una transformació significativa, passant de gestionar una única i exitosa parada al Mercat de la Independència de Terrassa a obrir nous establiments i a expandir-se envers altres ciutats.

Ricardo i Montse prepara menjar casolà i saludable per facilitar els àpats diaris de professionals que no tenen temps de cuinar, però que volen gaudir d'un bon àpat cada dia de manera senzilla.

La seva marca respira tradició, i tanmateix el negoci experimenta una transformació significativa, passant de gestionar una única i exitosa parada al Mercat de la Independència de Terrassa a obrir nous establiments i a expandir-se envers altres ciutats.

INFO

Client: Ricardo i Montse
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d'identitat, aplicacions
Persones implicades: 4

Client: Ricardo i Montse
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d'identitat, aplicacions
Persones implicades: 4

Client: Ricardo i Montse
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d'identitat, aplicacions
Persones implicades: 4

Client: Ricardo i Montse
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d'identitat, aplicacions
Persones implicades: 4

1

1

El repte

El repte

El repte

El projecte parteix de la necessitat de crear una identitat que s'adapti als nous temps que viu la marca i als seus reptes, tenint en especial consideració la voluntat d'expandir el negoci amb l'obertura de nous establiments –més enllà del seu ecosistema original (el mercat)–, però sense oblidar al mateix temps els valors tradicionals que la caracteritzen.

El projecte parteix de la necessitat de crear una identitat que s'adapti als nous temps que viu la marca i als seus reptes, tenint en especial consideració la voluntat d'expandir el negoci amb l'obertura de nous establiments –més enllà del seu ecosistema original (el mercat)–, però sense oblidar al mateix temps els valors tradicionals que la caracteritzen.

El projecte parteix de la necessitat de crear una identitat que s'adapti als nous temps que viu la marca i als seus reptes, tenint en especial consideració la voluntat d'expandir el negoci amb l'obertura de nous establiments –més enllà del seu ecosistema original (el mercat)–, però sense oblidar al mateix temps els valors tradicionals que la caracteritzen.

El projecte parteix de la necessitat de crear una identitat que s'adapti als nous temps que viu la marca i als seus reptes, tenint en especial consideració la voluntat d'expandir el negoci amb l'obertura de nous establiments –més enllà del seu ecosistema original (el mercat)–, però sense oblidar al mateix temps els valors tradicionals que la caracteritzen.

2

2

El procès

El procès

El procès

Creem una marca que s'expressa amb un símbol compacte, a mig camí entre un segell heràldic –per bé que contemporani– i una representació figurativa del focus del negoci. A la marca principal, en la seva disposició bàsica, afegim el tagline 'Menja bé. T'ho posem fàcil', que ens ajuda a reforçar el seu posicionament i dos punts claus de la seva identitat: producte de qualitat i facilitat o accessibilitat.

La tipografia corporativa és Source Serif Pro, font de factura clàssica, amb un disseny molt contemporani, amb un bon pes i una certa càrrega de tradicionalitat. Aporta credibilitat i ens apropa al factor artesanal i familiar de l'empresa. Complementem la tipografia principal amb Brandon Text, una font de pal sec amb acabats lleugerament arrodonits i un punt mecànic que aporta un bon contrast formal.

Acompanyant la marca en les seves disposicions bàsiques, creem una gràfica accessòria que presenta un sistema visual que ens ajuda a transmetre els seus valors principals i secundaris. El joc de textures reuneix abstraccions de diferents aliments, creant un sistema que podem descompondre i reconstruir segons la necessitat de cada context i que transmet varietat, senzillesa i color. A part del sistema de textures, disposem d'un element d'identitat addicional que podem emprar de manera molt controlada en aplicacions corporatives que requereixen petites intervencions gràfiques. Un element triangular que recorda a estovalles tradicionals casolanes, amb estampats de quadres i ratlles. Disposar d'ell evita que fem un sobreús del símbol de la marca, diversificant el discurs visual general.

Creem una marca que s'expressa amb un símbol compacte, a mig camí entre un segell heràldic –per bé que contemporani– i una representació figurativa del focus del negoci. A la marca principal, en la seva disposició bàsica, afegim el tagline 'Menja bé. T'ho posem fàcil', que ens ajuda a reforçar el seu posicionament i dos punts claus de la seva identitat: producte de qualitat i facilitat o accessibilitat.

La tipografia corporativa és Source Serif Pro, font de factura clàssica, amb un disseny molt contemporani, amb un bon pes i una certa càrrega de tradicionalitat. Aporta credibilitat i ens apropa al factor artesanal i familiar de l'empresa. Complementem la tipografia principal amb Brandon Text, una font de pal sec amb acabats lleugerament arrodonits i un punt mecànic que aporta un bon contrast formal.

Acompanyant la marca en les seves disposicions bàsiques, creem una gràfica accessòria que presenta un sistema visual que ens ajuda a transmetre els seus valors principals i secundaris. El joc de textures reuneix abstraccions de diferents aliments, creant un sistema que podem descompondre i reconstruir segons la necessitat de cada context i que transmet varietat, senzillesa i color. A part del sistema de textures, disposem d'un element d'identitat addicional que podem emprar de manera molt controlada en aplicacions corporatives que requereixen petites intervencions gràfiques. Un element triangular que recorda a estovalles tradicionals casolanes, amb estampats de quadres i ratlles. Disposar d'ell evita que fem un sobreús del símbol de la marca, diversificant el discurs visual general.

Creem una marca que s'expressa amb un símbol compacte, a mig camí entre un segell heràldic –per bé que contemporani– i una representació figurativa del focus del negoci. A la marca principal, en la seva disposició bàsica, afegim el tagline 'Menja bé. T'ho posem fàcil', que ens ajuda a reforçar el seu posicionament i dos punts claus de la seva identitat: producte de qualitat i facilitat o accessibilitat.

La tipografia corporativa és Source Serif Pro, font de factura clàssica, amb un disseny molt contemporani, amb un bon pes i una certa càrrega de tradicionalitat. Aporta credibilitat i ens apropa al factor artesanal i familiar de l'empresa. Complementem la tipografia principal amb Brandon Text, una font de pal sec amb acabats lleugerament arrodonits i un punt mecànic que aporta un bon contrast formal.

Acompanyant la marca en les seves disposicions bàsiques, creem una gràfica accessòria que presenta un sistema visual que ens ajuda a transmetre els seus valors principals i secundaris. El joc de textures reuneix abstraccions de diferents aliments, creant un sistema que podem descompondre i reconstruir segons la necessitat de cada context i que transmet varietat, senzillesa i color. A part del sistema de textures, disposem d'un element d'identitat addicional que podem emprar de manera molt controlada en aplicacions corporatives que requereixen petites intervencions gràfiques. Un element triangular que recorda a estovalles tradicionals casolanes, amb estampats de quadres i ratlles. Disposar d'ell evita que fem un sobreús del símbol de la marca, diversificant el discurs visual general.

Creem una marca que s'expressa amb un símbol compacte, a mig camí entre un segell heràldic –per bé que contemporani– i una representació figurativa del focus del negoci. A la marca principal, en la seva disposició bàsica, afegim el tagline 'Menja bé. T'ho posem fàcil', que ens ajuda a reforçar el seu posicionament i dos punts claus de la seva identitat: producte de qualitat i facilitat o accessibilitat.

La tipografia corporativa és Source Serif Pro, font de factura clàssica, amb un disseny molt contemporani, amb un bon pes i una certa càrrega de tradicionalitat. Aporta credibilitat i ens apropa al factor artesanal i familiar de l'empresa. Complementem la tipografia principal amb Brandon Text, una font de pal sec amb acabats lleugerament arrodonits i un punt mecànic que aporta un bon contrast formal.

Acompanyant la marca en les seves disposicions bàsiques, creem una gràfica accessòria que presenta un sistema visual que ens ajuda a transmetre els seus valors principals i secundaris. El joc de textures reuneix abstraccions de diferents aliments, creant un sistema que podem descompondre i reconstruir segons la necessitat de cada context i que transmet varietat, senzillesa i color. A part del sistema de textures, disposem d'un element d'identitat addicional que podem emprar de manera molt controlada en aplicacions corporatives que requereixen petites intervencions gràfiques. Un element triangular que recorda a estovalles tradicionals casolanes, amb estampats de quadres i ratlles. Disposar d'ell evita que fem un sobreús del símbol de la marca, diversificant el discurs visual general.

Creem una marca que s'expressa amb un símbol compacte, a mig camí entre un segell heràldic –per bé que contemporani– i una representació figurativa del focus del negoci. A la marca principal, en la seva disposició bàsica, afegim el tagline 'Menja bé. T'ho posem fàcil', que ens ajuda a reforçar el seu posicionament i dos punts claus de la seva identitat: producte de qualitat i facilitat o accessibilitat.

La tipografia corporativa és Source Serif Pro, font de factura clàssica, amb un disseny molt contemporani, amb un bon pes i una certa càrrega de tradicionalitat. Aporta credibilitat i ens apropa al factor artesanal i familiar de l'empresa. Complementem la tipografia principal amb Brandon Text, una font de pal sec amb acabats lleugerament arrodonits i un punt mecànic que aporta un bon contrast formal.

Acompanyant la marca en les seves disposicions bàsiques, creem una gràfica accessòria que presenta un sistema visual que ens ajuda a transmetre els seus valors principals i secundaris. El joc de textures reuneix abstraccions de diferents aliments, creant un sistema que podem descompondre i reconstruir segons la necessitat de cada context i que transmet varietat, senzillesa i color. A part del sistema de textures, disposem d'un element d'identitat addicional que podem emprar de manera molt controlada en aplicacions corporatives que requereixen petites intervencions gràfiques. Un element triangular que recorda a estovalles tradicionals casolanes, amb estampats de quadres i ratlles. Disposar d'ell evita que fem un sobreús del símbol de la marca, diversificant el discurs visual general.

3

3

El resultat

El resultat

El resultat

Obtenim una marca de llarg recorregut, que reivindica els valors tradicionals del negoci –plenament vigents–, i que es modernitza per transformar-se en una identitat amb personalitat pròpia, pròxima i fàcil d'identificar arreu.

El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normes d'ús i el sistema de gràfica accessòria, a més de diferents aplicacions concretes de papereria corporativa i digital, i d'elements de gràfica publicitària

 

Obtenim una marca de llarg recorregut, que reivindica els valors tradicionals del negoci –plenament vigents–, i que es modernitza per transformar-se en una identitat amb personalitat pròpia, pròxima i fàcil d'identificar arreu.

El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normes d'ús i el sistema de gràfica accessòria, a més de diferents aplicacions concretes de papereria corporativa i digital, i d'elements de gràfica publicitària.

Obtenim una marca de llarg recorregut, que reivindica els valors tradicionals del negoci –plenament vigents–, i que es modernitza per transformar-se en una identitat amb personalitat pròpia, pròxima i fàcil d'identificar arreu.

El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normes d'ús i el sistema de gràfica accessòria, a més de diferents aplicacions concretes de papereria corporativa i digital, i d'elements de gràfica publicitària.

Obtenim una marca de llarg recorregut, que reivindica els valors tradicionals del negoci –plenament vigents–, i que es modernitza per transformar-se en una identitat amb personalitat pròpia, pròxima i fàcil d'identificar arreu.

El manual d'identitat visual recull la marca, les seves normes d'ús i el sistema de gràfica accessòria, a més de diferents aplicacions concretes de papereria corporativa i digital, i d'elements de gràfica publicitària.

baku-ricardo-i-montse-web-01
baku-ricardo-i-montse-half-web-02
baku-ricardo-i-montse-half-web-01
baku-ricardo-i-montse-web-02
baku-ricardo-i-montse-half-web-03
baku-ricardo-i-montse-half-web-04
baku-ricardo-i-montse-web-03
baku-ricardo-i-montse-web-05
baku-ricardo-i-montse-web-06
baku-ricardo-i-montse-half-web-07
baku-ricardo-i-montse-half-web-08
baku-ricardo-i-montse-web-04

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL