Packaging per Cafès Dern

Packaging per Cafès Dern

Packaging per Cafès Dern

Packaging per Cafès Dern

Packaging per Cafès Dern

Connectem un establiment històric de torrat i venda de cafè amb els nous públics del cafè d’especialitat

Connectem un establiment històric de torrat i venda de cafè amb els nous públics del cafè d’especialitat

Connectem un establiment històric de torrat i venda de cafè amb els nous públics del cafè d’especialitat

Connectem un establiment històric de torrat i venda de cafè amb els nous públics del cafè d’especialitat

Connectem un establiment històric de torrat i venda de cafè amb els nous públics del cafè d’especialitat

baku-dern-header-02

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

DESCRIPCIÓ

Cafès Dern –fundat l’any 1953 a Terrassa– és un establiment de referència a la ciutat. Dedicats en cos i ànima a torrar cafè i a la seva venda a particulars i empreses d’hostaleria, compten amb una selecta oferta de cafès d’arreu del món.

La seva marca és sinònim de la professionalitat i del savoir faire que han preservat al llarg de les tres generacions que han dirigit el negoci, centrades a oferir el millor producte i assessoria als seus clients.

Cafès Dern –fundat l’any 1953 a Terrassa– és un establiment de referència a la ciutat. Dedicats en cos i ànima a torrar cafè i a la seva venda a particulars i empreses d’hostaleria, compten amb una selecta oferta de cafès d’arreu del món.

La seva marca és sinònim de la professionalitat i del savoir faire que han preservat al llarg de les tres generacions que han dirigit el negoci, centrades a oferir el millor producte i assessoria als seus clients.

Cafès Dern –fundat l’any 1953 a Terrassa– és un establiment de referència a la ciutat. Dedicats en cos i ànima a torrar cafè i a la seva venda a particulars i empreses d’hostaleria, compten amb una selecta oferta de cafès d’arreu del món.

La seva marca és sinònim de la professionalitat i del savoir faire que han preservat al llarg de les tres generacions que han dirigit el negoci, centrades a oferir el millor producte i assessoria als seus clients.

Cafès Dern –fundat l’any 1953 a Terrassa– és un establiment de referència a la ciutat. Dedicats en cos i ànima a torrar cafè i a la seva venda a particulars i empreses d’hostaleria, compten amb una selecta oferta de cafès d’arreu del món.

La seva marca és sinònim de la professionalitat i del savoir faire que han preservat al llarg de les tres generacions que han dirigit el negoci, centrades a oferir el millor producte i assessoria als seus clients.

Cafès Dern –fundat l’any 1953 a Terrassa– és un establiment de referència a la ciutat. Dedicats en cos i ànima a torrar cafè i a la seva venda a particulars i empreses d’hostaleria, compten amb una selecta oferta de cafès d’arreu del món.

INFO

Client: Cafès Dern
Serveis: Disseny de packaging i elements promocionals
Persones implicades: 2

Client: Cafès Dern
Serveis: Disseny de packaging i elements promocionals
Persones implicades: 2

Client: Cafès Dern
Serveis: Disseny de packaging i elements promocionals
Persones implicades: 2

Client: Cafès Dern
Serveis: Disseny de packaging i elements promocionals
Persones implicades: 2

1

1

El repte

El repte

El repte

El projecte neix de la necessitat de connectar Cafès Dern amb la demanda de nous públics, orientats al cafè d’especialitat. I també de la voluntat d’oferir envasos de cafè reutilitzables a tots els seus clients, en pro d’un consum més responsable i d’un menor impacte medioambiental.

El projecte neix de la necessitat de connectar Cafès Dern amb la demanda de nous públics, orientats al cafè d’especialitat. I també de la voluntat d’oferir envasos de cafè reutilitzables a tots els seus clients, en pro d’un consum més responsable i d’un menor impacte medioambiental.

El projecte neix de la necessitat de connectar Cafès Dern amb la demanda de nous públics, orientats al cafè d’especialitat. I també de la voluntat d’oferir envasos de cafè reutilitzables a tots els seus clients, en pro d’un consum més responsable i d’un menor impacte medioambiental.

El projecte neix de la necessitat de connectar Cafès Dern amb la demanda de nous públics, orientats al cafè d’especialitat. I també de la voluntat d’oferir envasos de cafè reutilitzables a tots els seus clients, en pro d’un consum més responsable i d’un menor impacte medioambiental.

2

2

El procès

El procès

El procès

Per la fidelització dels nous públics centrats en el cafè d’especialitat creem una targeta de butxaca en format díptic, pensada perquè establiment segelli cada compra indicant l’origen del cafè que el client ha triat –entre d’altres: Brasil, Burundi, Colòmbia, Costa Rica, Etiòpia, Guatemala, Kènia, Nicaragua, Papua Nova Guinea, Sumatra i Ruanda–.

L’exterior de la targeta evoca la característica estètica d’un passaport. Per reforçar aquesta estètica hem recuperat el primer logotip de l’empresa, que data del 1953 i que s’expressa amb la forma d’un escut heràldic. I l’hem aplicat sobre un negre sobri, combinant-lo amb un fragment de la il·lustració que també utilitzem en l’envàs. En el seu interior, la targeta conté un mapamundi i un checklist dels cafès disponibles en funció del seu origen.

Per l’envàs de cafè reutilitzable, hem dissenyat el packaging basant-nos en una il·lustració creada ex profeso per Raúl Gil. La il·lustració, que envolta tot l’envàs, presenta una escena evocadora –el moment de la recol·lecció en una finca de cafè– i reflecteix el caràcter noble i càlid del producte.

Per la fidelització dels nous públics centrats en el cafè d’especialitat creem una targeta de butxaca en format díptic, pensada perquè establiment segelli cada compra indicant l’origen del cafè que el client ha triat –entre d’altres: Brasil, Burundi, Colòmbia, Costa Rica, Etiòpia, Guatemala, Kènia, Nicaragua, Papua Nova Guinea, Sumatra i Ruanda–.

L’exterior de la targeta evoca la característica estètica d’un passaport. Per reforçar aquesta estètica hem recuperat el primer logotip de l’empresa, que data del 1953 i que s’expressa amb la forma d’un escut heràldic. I l’hem aplicat sobre un negre sobri, combinant-lo amb un fragment de la il·lustració que també utilitzem en l’envàs. En el seu interior, la targeta conté un mapamundi i un checklist dels cafès disponibles en funció del seu origen.

Per l’envàs de cafè reutilitzable, hem dissenyat el packaging basant-nos en una il·lustració creada ex profeso per Raúl Gil. La il·lustració, que envolta tot l’envàs, presenta una escena evocadora –el moment de la recol·lecció en una finca de cafè– i reflecteix el caràcter noble i càlid del producte.

Per la fidelització dels nous públics centrats en el cafè d’especialitat creem una targeta de butxaca en format díptic, pensada perquè establiment segelli cada compra indicant l’origen del cafè que el client ha triat –entre d’altres: Brasil, Burundi, Colòmbia, Costa Rica, Etiòpia, Guatemala, Kènia, Nicaragua, Papua Nova Guinea, Sumatra i Ruanda–.

L’exterior de la targeta evoca la característica estètica d’un passaport. Per reforçar aquesta estètica hem recuperat el primer logotip de l’empresa, que data del 1953 i que s’expressa amb la forma d’un escut heràldic. I l’hem aplicat sobre un negre sobri, combinant-lo amb un fragment de la il·lustració que també utilitzem en l’envàs. En el seu interior, la targeta conté un mapamundi i un checklist dels cafès disponibles en funció del seu origen.

Per l’envàs de cafè reutilitzable, hem dissenyat el packaging basant-nos en una il·lustració creada ex profeso per Raúl Gil. La il·lustració, que envolta tot l’envàs, presenta una escena evocadora –el moment de la recol·lecció en una finca de cafè– i reflecteix el caràcter noble i càlid del producte.

Per la fidelització dels nous públics centrats en el cafè d’especialitat creem una targeta de butxaca en format díptic, pensada perquè establiment segelli cada compra indicant l’origen del cafè que el client ha triat –entre d’altres: Brasil, Burundi, Colòmbia, Costa Rica, Etiòpia, Guatemala, Kènia, Nicaragua, Papua Nova Guinea, Sumatra i Ruanda–.

L’exterior de la targeta evoca la característica estètica d’un passaport. Per reforçar aquesta estètica hem recuperat el primer logotip de l’empresa, que data del 1953 i que s’expressa amb la forma d’un escut heràldic. I l’hem aplicat sobre un negre sobri, combinant-lo amb un fragment de la il·lustració que també utilitzem en l’envàs. En el seu interior, la targeta conté un mapamundi i un checklist dels cafès disponibles en funció del seu origen.

Per l’envàs de cafè reutilitzable, hem dissenyat el packaging basant-nos en una il·lustració creada ex profeso per Raúl Gil. La il·lustració, que envolta tot l’envàs, presenta una escena evocadora –el moment de la recol·lecció en una finca de cafè– i reflecteix el caràcter noble i càlid del producte.

Per la fidelització dels nous públics centrats en el cafè d’especialitat creem una targeta de butxaca en format díptic, pensada perquè establiment segelli cada compra indicant l’origen del cafè que el client ha triat –entre d’altres: Brasil, Burundi, Colòmbia, Costa Rica, Etiòpia, Guatemala, Kènia, Nicaragua, Papua Nova Guinea, Sumatra i Ruanda–.

L’exterior de la targeta evoca la característica estètica d’un passaport. Per reforçar aquesta estètica hem recuperat el primer logotip de l’empresa, que data del 1953 i que s’expressa amb la forma d’un escut heràldic. I l’hem aplicat sobre un negre sobri, combinant-lo amb un fragment de la il·lustració que també utilitzem en l’envàs. En el seu interior, la targeta conté un mapamundi i un checklist dels cafès disponibles en funció del seu origen.

Per l’envàs de cafè reutilitzable, hem dissenyat el packaging basant-nos en una il·lustració creada ex profeso per Raúl Gil. La il·lustració, que envolta tot l’envàs, presenta una escena evocadora –el moment de la recol·lecció en una finca de cafè– i reflecteix el caràcter noble i càlid del producte.

3

3

El resultat

El resultat

El resultat

Aconseguim dos elements promocionals: la targeta i l’envàs –concebut per obsequiar els clients que completen un determinat nombre de segells a la targeta–, que eleven la percepció del producte i al mateix temps contribueixen a fidelitzar als clients i a atraure nous públics.

Aconseguim dos elements promocionals: la targeta i l’envàs –concebut per obsequiar els clients que completen un determinat nombre de segells a la targeta–, que eleven la percepció del producte i al mateix temps contribueixen a fidelitzar als clients i a atraure nous públics.

Aconseguim dos elements promocionals: la targeta i l’envàs –concebut per obsequiar els clients que completen un determinat nombre de segells a la targeta–, que eleven la percepció del producte i al mateix temps contribueixen a fidelitzar als clients i a atraure nous públics.

Aconseguim dos elements promocionals: la targeta i l’envàs –concebut per obsequiar els clients que completen un determinat nombre de segells a la targeta–, que eleven la percepció del producte i al mateix temps contribueixen a fidelitzar als clients i a atraure nous públics.

baku-dern-full-web-01
baku-dern-half-web-01
baku-dern-half-web-02
baku-dern-full-web-08
baku-dern-half-web-08
baku-dern-half-web-09
baku-dern-full-web-07
baku-dern-half-web-07
baku-dern-half-web-06

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL

© Baku Creativitat i Comunicació SL