Identitat i packaging per Anna Codina
Identitat i packaging per Anna Codina
Identitat i packaging per Anna Codina
DESCRIPCIÓ
DESCRIPCIÓ
DESCRIPCIÓ
Anna Codina –farmacèutica i experta en formulació cosmètica–, ha dedicat la seva carrera professional a ajudar marques de cosmètics a investigar i desenvolupar els seus productes. La seva marca personal neix amb la voluntat de crear una línia cosmètica propia, centrada en l’eficiència i en oferir resultats tangibles mitjançant formulacions avançades.
Anna Codina –farmacèutica i experta en formulació cosmètica–, ha dedicat la seva carrera professional a ajudar marques de cosmètics a investigar i desenvolupar els seus productes. La seva marca personal neix amb la voluntat de crear una línia cosmètica propia, centrada en l’eficiència i en oferir resultats tangibles mitjançant formulacions avançades.
Anna Codina –farmacèutica i experta en formulació cosmètica–, ha dedicat la seva carrera professional a ajudar marques de cosmètics a investigar i desenvolupar els seus productes. La seva marca personal neix amb la voluntat de crear una línia cosmètica propia, centrada en l’eficiència i en oferir resultats tangibles mitjançant formulacions avançades.
Anna Codina –farmacèutica i experta en formulació cosmètica–, ha dedicat la seva carrera professional a ajudar marques de cosmètics a investigar i desenvolupar els seus productes. La seva marca personal neix amb la voluntat de crear una línia cosmètica propia, centrada en l’eficiència i en oferir resultats tangibles mitjançant formulacions avançades.
Anna Codina –farmacèutica i experta en formulació cosmètica–, ha dedicat la seva carrera professional a ajudar marques de cosmètics a investigar i desenvolupar els seus productes. La seva marca personal neix amb la voluntat de crear una línia cosmètica propia, centrada en l’eficiència i en oferir resultats tangibles mitjançant formulacions avançades.
INFO
Client: Anna Codina
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d'identitat, aplicacions
Persones implicades: 4
Client: Anna Codina
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d'identitat, aplicacions
Persones implicades: 4
Client: Anna Codina
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d'identitat, aplicacions
Persones implicades: 4
Client: Anna Codina
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d'identitat, aplicacions
Persones implicades: 4
Client: Anna Codina
Serveis: Consultoria de marca, concepte, brand, manuals d'identitat, aplicacions
Persones implicades: 4
1
1
El repte
El repte
El repte
El projecte parteix de la necessitat de crear una identitat concreta per a una gamma de productes estètics d'alta qualitat, produïts fins al moment per ser comercialitzats a través de farmàcies i centres d'estètica. En ser comercialitzats a través del nom del client, sorgeix la necessitat de crear un logotip específic, establir una identitat visual concreta i produir tot un ecosistema que enalteixi especialment els envasos de producte.
El projecte parteix de la necessitat de crear una identitat concreta per a una gamma de productes estètics d'alta qualitat, produïts fins al moment per ser comercialitzats a través de farmàcies i centres d'estètica. En ser comercialitzats a través del nom del client, sorgeix la necessitat de crear un logotip específic, establir una identitat visual concreta i produir tot un ecosistema que enalteixi especialment els envasos de producte.
El projecte parteix de la necessitat de crear una identitat concreta per a una gamma de productes estètics d'alta qualitat, produïts fins al moment per ser comercialitzats a través de farmàcies i centres d'estètica. En ser comercialitzats a través del nom del client, sorgeix la necessitat de crear un logotip específic, establir una identitat visual concreta i produir tot un ecosistema que enalteixi especialment els envasos de producte.
El projecte parteix de la necessitat de crear una identitat concreta per a una gamma de productes estètics d'alta qualitat, produïts fins al moment per ser comercialitzats a través de farmàcies i centres d'estètica. En ser comercialitzats a través del nom del client, sorgeix la necessitat de crear un logotip específic, establir una identitat visual concreta i produir tot un ecosistema que enalteixi especialment els envasos de producte.
2
2
El procès
El procès
El procès
En primer lloc, creem una marca que fuig de convencions al seu sector, presentant caràcters geomètrics, contundents i formalment senzills, amb la sobrietat del negre sobre blanc. Acompanyem el logotip d'una tipografia serif que ofereix un contrast interessant entre contemporaneitat i classicisme.
Per la identificació de cada envàs es crea un sistema iconogràfic a través del qual presentar un ampli ventall de productes en funció de les seves característiques o efectes fonamentals.
Juntament amb el logotip, el tractament tipogràfic i la iconografia, generem un seguit de textures bicolor inspirades en la frescor de la mar: pedra, sorra, aigua, sal... creant tot un entorn visual que es reforça al màxim en la direcció d'art fotogràfica, on tots els atributs associats a la marca surten a la llum, conformant una identitat bella, càlida i serena.
En primer lloc, creem una marca que fuig de convencions al seu sector, presentant caràcters geomètrics, contundents i formalment senzills, amb la sobrietat del negre sobre blanc. Acompanyem el logotip d'una tipografia serif que ofereix un contrast interessant entre contemporaneitat i classicisme.
Per la identificació de cada envàs es crea un sistema iconogràfic a través del qual presentar un ampli ventall de productes en funció de les seves característiques o efectes fonamentals.
Juntament amb el logotip, el tractament tipogràfic i la iconografia, generem un seguit de textures bicolor inspirades en la frescor de la mar: pedra, sorra, aigua, sal... creant tot un entorn visual que es reforça al màxim en la direcció d'art fotogràfica, on tots els atributs associats a la marca surten a la llum, conformant una identitat bella, càlida i serena.
En primer lloc, creem una marca que fuig de convencions al seu sector, presentant caràcters geomètrics, contundents i formalment senzills, amb la sobrietat del negre sobre blanc. Acompanyem el logotip d'una tipografia serif que ofereix un contrast interessant entre contemporaneitat i classicisme.
Per la identificació de cada envàs es crea un sistema iconogràfic a través del qual presentar un ampli ventall de productes en funció de les seves característiques o efectes fonamentals.
Juntament amb el logotip, el tractament tipogràfic i la iconografia, generem un seguit de textures bicolor inspirades en la frescor de la mar: pedra, sorra, aigua, sal... creant tot un entorn visual que es reforça al màxim en la direcció d'art fotogràfica, on tots els atributs associats a la marca surten a la llum, conformant una identitat bella, càlida i serena.
En primer lloc, creem una marca que fuig de convencions al seu sector, presentant caràcters geomètrics, contundents i formalment senzills, amb la sobrietat del negre sobre blanc. Acompanyem el logotip d'una tipografia serif que ofereix un contrast interessant entre contemporaneitat i classicisme.
Per la identificació de cada envàs es crea un sistema iconogràfic a través del qual presentar un ampli ventall de productes en funció de les seves característiques o efectes fonamentals.
Juntament amb el logotip, el tractament tipogràfic i la iconografia, generem un seguit de textures bicolor inspirades en la frescor de la mar: pedra, sorra, aigua, sal... creant tot un entorn visual que es reforça al màxim en la direcció d'art fotogràfica, on tots els atributs associats a la marca surten a la llum, conformant una identitat bella, càlida i serena.
3
3
El resultat
El resultat
El resultat
Obtenim un logotip de llarg recorregut i una col·lecció d'envasos unificats, amb una neutralitat i netedat adequades pel seu sector però amb una força identificativa inusual en productes cosmètics.
El sistema visual creat permet un creixement continu de la gamma de productes del client i la definició global de la marca permet aterrar-la amb garanties a un sector complex i disputat.
Obtenim un logotip de llarg recorregut i una col·lecció d'envasos unificats, amb una neutralitat i netedat adequades pel seu sector però amb una força identificativa inusual en productes cosmètics.
El sistema visual creat permet un creixement continu de la gamma de productes del client i la definició global de la marca permet aterrar-la amb garanties a un sector complex i disputat.
Obtenim un logotip de llarg recorregut i una col·lecció d'envasos unificats, amb una neutralitat i netedat adequades pel seu sector però amb una força identificativa inusual en productes cosmètics.
El sistema visual creat permet un creixement continu de la gamma de productes del client i la definició global de la marca permet aterrar-la amb garanties a un sector complex i disputat.
Obtenim un logotip de llarg recorregut i una col·lecció d'envasos unificats, amb una neutralitat i netedat adequades pel seu sector però amb una força identificativa inusual en productes cosmètics.
El sistema visual creat permet un creixement continu de la gamma de productes del client i la definició global de la marca permet aterrar-la amb garanties a un sector complex i disputat.
© Baku Creativitat i Comunicació SL
© Baku Creativitat i Comunicació SL
© Baku Creativitat i Comunicació SL
© Baku Creativitat i Comunicació SL
Privacitat. Cookies. Avís legal.